Ga naar inhoud

Krijg op smartphone Samsung A54 de Outlook niet aan de praat ( Telenet).


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op PC ging het als een fluitje van een cent de installatie maar helaas op smartphone niet.

Ik gebruikte onderstaande gegevens:
https://www2.telenet.be/business/nl/klantenservice/internet/e-mail/e-mail-instellen

Ik verwijderde de app al en installeerde deze opnieuw > geen oplossing.

Volgens ik google ben ik geen alleenstaand geval maar wil toch nog even hier informeren.

 

Ik open de app > account toevoegen > doorgaan > geef email in > enter en dan duurt het eventjes.........

> dikke minuut wachten > dan kan ik kiezen tussen IMAP of POP3. 

Ik kies voor IMAP en geef de juiste gegvens in van op de Telenet website als ook mijn WW ( en dit is zeker het juiste).

Verbinding maken...

 

Na enkele sec: De verbinding met de mailserver is verlopen. Controleer je mail instellingen aub.

 

Met POP3 lukt het ook niet.

 

Dank voor de hulp alvast

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.