Ga naar inhoud

Geen life traffic tomtom

kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb een TomTom waarbij ik enkel life traffic heb via de modem thuis. Dus als ik met de auto thuis vertrek valt deze life traffic binnen een paar minuten uit. Vroeger werkte dat gewoon met de ingebouwde Sim kaart. Ook de TomTom verbinden met de smartphone werkt niet, geen life traffic.

mik heb ook nog een andere gps en daar werkt het soms wel met de ingebouwde Sim kaart en soms met de smartphone. Maar als ik de gps op pauze zet en weer aan heb ik geen life traffic meer en het komt niet meer weer ook de life traffic.     

help iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Dasle zei:

Weet niet of je het volgende al geprobeerd hebt maar overloop de instellingen eens of probeer eens opnieuw je verbinding tot stand te brengen.

> https://help.tomtom.com/hc/nl-be/articles/360013957479-Verbinden-met-TomTom-Services

Dank u wel. Gisterenavond heb ik mobiele hotspot en Bluetooth-tethering aangezet maar helpt spijtig genoeg niet. 😔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.