Ga naar inhoud

Mail


Aanbevolen berichten

Persoonlijk zou ik het zo laten. Je kent immers de betekenis van die Engelstalige mappen:

Drafts = Concepten

Sent Items = Verzonden items

Deleted Items = Verwijderde items

 

Als je daar echt niet mee kunt leven, dan kun je een kijkje nemen op Webmail van KPN: https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Log daar in met je e-mailadres en wachtwoord van KPN. Kijk daarna of die mappen in webmail van KPN ook in het Engels staan.

 

En eventueel kun je je vraag ook stellen op de  KPN Community. Daar zitten alleen gebruikers van KPN. Mogelijk is jouw probleem daar al eerder besproken. Kijk dan vooral in het onderdeel E-mail en Cloud: https://community.kpn.com/e-mail-en-cloud-10

Om daar zelf een vraag te kunnen stellen, moet je je natuurlijk wel eerst registreren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, porrelaar zei:

Persoonlijk zou ik het zo laten. Je kent immers de betekenis van die Engelstalige mappen:

Drafts = Concepten

Sent Items = Verzonden items

Deleted Items = Verwijderde items

 

Als je daar echt niet mee kunt leven, dan kun je een kijkje nemen op Webmail van KPN: https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Log daar in met je e-mailadres en wachtwoord van KPN. Kijk daarna of die mappen in webmail van KPN ook in het Engels staan.

 

En eventueel kun je je vraag ook stellen op de  KPN Community. Daar zitten alleen gebruikers van KPN. Mogelijk is jouw probleem daar al eerder besproken. Kijk dan vooral in het onderdeel E-mail en Cloud: https://community.kpn.com/e-mail-en-cloud-10

Om daar zelf een vraag te kunnen stellen, moet je je natuurlijk wel eerst registreren.

@porrelaar

Ik heb geef je hier een voorbeeld ik heb ook 3 keer verzonden items er bij staan ik wil graag deze windows mail behouden en niet via de kpnmail werken .

Schermafbeelding 2024-10-07 201740.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt een ongelooflijke puinhoop. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Jij hebt bijvoorbeeld in Postvak IN de volgende mappen zitten:

  • Concepten
  • Ongewenste e-mails
  • Verwijderde items
  • Verzonden items

 

Die horen niet in de map Postvak IN te zitten. Ik snap niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.

 

Heb je nu al gekeken via webmail van KPN of de mappenstructuur daar hetzelfde is als wat jij hierboven laat zien in Outlook (new)?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, porrelaar zei:

Dit is echt een ongelooflijke puinhoop. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Jij hebt bijvoorbeeld in Postvak IN de volgende mappen zitten:

  • Concepten
  • Ongewenste e-mails
  • Verwijderde items
  • Verzonden items

 

Die horen niet in de map Postvak IN te zitten. Ik snap niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.

 

Heb je nu al gekeken via webmail van KPN of de mappenstructuur daar hetzelfde is als wat jij hierboven laat zien in Outlook (new)?

 

@porrelaar

Ik heb gekeken in kpn webmail en daar is de mappenstructuur anders dan hier boven in kpn webmail is de mappenstructuur hoe hij moet zijn . Hoe het gebeurt is dat het zo'n puinhoop is weet ik niet ik heb er niks bijzonders mee gedaan in ieder geval .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het een IMAP account? Bij een IMAP account worden alle berichten ook bewaard op de server van de provider (in jouw geval bij KPN). Indien het om een IMAP account gaat, dan raad ik je aan om het KPN account te verwijderen uit de app Outlook (new) en daarna opnieuw erin te zetten.

 

En dat doe je zo in de app Outlook (new):

  • Open Outlook (new).
  • Klik rechts bovenaan op het tandwiel (= Instellingen).
  • Klik indien nodig in de linker kolom op Accounts.
  • Klik daarna in het rechter paneel op de knop Beheren die achter jouw e-mailadres van KPN staat.
  • Klik in het volgende venster op de knop Verwijderen.

 

Daarna kun je dat e-mailaccount van KPN opnieuw gaan toevoegen via Account toevoegen.

 

Dat is tenminste wat ik zelf zou doen in zo'n geval. En dan maar hopen dat het goed komt, wanneer je je e-mailaccount er opnieuw in zet.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, porrelaar zei:

Is het een IMAP account? Bij een IMAP account worden alle berichten ook bewaard op de server van de provider (in jouw geval bij KPN). Indien het om een IMAP account gaat, dan raad ik je aan om het KPN account te verwijderen uit de app Outlook (new) en daarna opnieuw erin te zetten.

 

En dat doe je zo in de app Outlook (new):

  • Open Outlook (new).
  • Klik rechts bovenaan op het tandwiel (= Instellingen).
  • Klik indien nodig in de linker kolom op Accounts.
  • Klik daarna in het rechter paneel op de knop Beheren die achter jouw e-mailadres van KPN staat.
  • Klik in het volgende venster op de knop Verwijderen.

 

Daarna kun je dat e-mailaccount van KPN opnieuw gaan toevoegen via Account toevoegen.

 

Dat is tenminste wat ik zelf zou doen in zo'n geval. En dan maar hopen dat het goed komt, wanneer je je e-mailaccount er opnieuw in zet.

@porrelaar 

Als ik dat doe ben ik alle belangrijke emails kwijt toch die er in staan of niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een IMAP account is, dan raak je niets kwijt. Als je het KPN account verwijdert uit de app Outlook (new) en daarna weer terugplaatst, dan krijg je ook weer al je e-mails terug die immers ook op de server van KPN staan. 
In webmail van KPN kun je eerst nagaan of daar ook al je e-mails staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.