Ga naar inhoud

Probleem met Samsung A22 5G


Betje52

Aanbevolen berichten

Goedendag, op de Samsung Galaxy A22, 5G, zoek ik via Google b.v. een nieuwe telefoon. Ik krijg een aantal aanbiedingen met een foto, een aanduiding, een leverancier en een website.

Wil ik over 1 van de aanbiedingen meer informatie bekijken, Krijg  ik een zwart veld, met de volgende tekst en kom ik niet verder.

 

"Deze site is niet bereikbaar

www.googleadservices.com heeft de verbinding geweigerd

Probeer dit eens 

Controleer de verbinding

ERR_CONNECTION_REFUSED"

In een blauw veld staat "Opnieuw laden"

Daaronder "Details"

 

We hebben al van alles geprobeerd, maar zijn nog niet tot de juiste oplossing gekomen. Het is uiterst irritant.

Ik hoop, dat iemand ons verder kan helpen..... ? 

Groetjes Betje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum, Betje52!

 

Jouw probleem kan veroorzaakt worden door:

  • een door jou geïnstalleerde adblocker, bijvoorbeeld Adguard
  • een onderdeel van het antivirusprogramma dat je zelf op je Samsung hebt geïnstalleerd en dat ad tracking voorkomt. Bij Norton heet dat onderdeel AntiTrack; bij KPN Veilig heeft dat onderdeel Advertentieblokkering.

 

Schakel de adblocker eens uit (als je die hebt). Helpt dat?

Schakel het onderdeel van je antivirusprogramma dat ad tracking blokkeert eens uit. Helpt dat?

 

Zie ook dit topic op het Samsung forum: https://eu.community.samsung.com/t5/mobiele-apps-services/googleadservices-com/td-p/10349133

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.