Ga naar inhoud

Printer HP 3050 J610 - inkt van derden ??


denlowie

Aanbevolen berichten

Ik gok dat je bedoelt dat je tegen problemen aan loopt wanneer je niet de originele inktpatronen in je printer wilt gebruiken. Dit is een bekend voorval. Ook ik heb eens geprobeerd inktpatrones van derde in een HP-printer te gebruiken. Gaf eigenlijk niets anders dan ellende. Uiteindelijk heb ik ze maar weer vervangen voor de originele patronen. Was klaar met iedere keer een work-around toe te moeten passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hp doet er van alles aan om het wettelijk gebod mbt toestaan van inkt van derden, te omzeilen.

andere fabrikanten melden netjes dat het gebruik van andere merken schadelijk zou kunnen zijn, en dat kun je dan wegklikken, maar hp..... 

ik koop dus al een tijd geen hp meer als 'klanten' me vragen een nieuwe printer aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is  dat deze  van een ander merk  dus niet werken .
Maar op het internet vind je dat het een fluitje van een cent is om deze beveiliging te omzeilen, ik heb er  zeker 4 meer malen gebrobeert maar  geen van deze lukt.
De verkoper heeft een  mail adres waar je u vraag kan stellen, ik heb donderdag dan ook gemaild maar geen antwoord.
Ik dacht dat er hier soms iemand zou zitten die die al mee gemaakt heeft en weet hoe het moet .
 als ik teggen volgende  donderdag niks weet zal ik wel een HP cardrige moeten aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, falstring zei:

'WEL probleemloos werken ': mijn ervaring is dat niet elke hp-printer dat weet.....

 

OK, ieder zijn ervaring. Bij een aantal HP-printers is het me wel gelukt ... maar dat is uiteraard niet alles wat HP in de aanbieding heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.