Ga naar inhoud

Printer HP 3050 J610 - inkt van derden ??


denlowie

Aanbevolen berichten

Op 13/10/2024 om 19:56, Eddy X zei:

Als je andere merken inktpatronen dan HP gebruikt, zorg er dan voor dat de drivers van de printer ( en ook de firmware), geen update krijgen.

Is namelijk een truc van HP, door een update worden niet HP cartridges onbruikbaar gemaakt.

Klopt, heb dit voor gehad met een HP Envy 5030 en op de site waar ik toendertijd mijn namaak patronen bestelde stond er zelfs tot welke firmware versie de patronen nog werkte. Kan mij nog herinneren dat er toen een rechtszaak is geweest tegen HP voor het stiekem updaten van de firmware.

Later hebben ze dat niet meer gedaan maar als je de nieuwere firmware had geïnstalleerd staan was je de klos en werkte enkel nog patronen van HP.

Hoe het tegenwoordig gesteld is met HP kan ik niet zeggen want voor mij nooit geen HP meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.