Ga naar inhoud

Scherm van de gsm op de laptop

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag, als het verkeerd is kan een moderator het misschien verplaatsen.

Nu mijn vraag, ik ga niet te diep ingaan over de details maar door mijn handicap zou het voor mij gemakkelijk zijn om het scherm van mijn gsm op mijn laptop te kunnen zien en bedienen, via ChatGPT kwam ik bij Chrone Remote desktop terecht het probleem is dat ik het scherm van de laptop op de gsm krijg maar omgekeerd niet en dat heb ik juist nodig.

Dus is het mogelijk om mijn scherm van de gsm op de laptop te krijgen en te bedienen? 

Mijn gsm is een Samsung Galaxy A14 en laptop een Acer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, stoffel5 zei:

Hallo Wesley, misschien heb je hier iets aan :

diverse mogelijkheden

8 Populaire software voor het spiegelen van Android naar pc (niet-root ondersteund) (aiseesoft.com)

Bedankt, ik ga er  één van de volgende dagen eens naar kijken, ik zal het laten weten of het werkt en welke ik heb gebruikt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Heb een programma gevonden voor mijn gsm te bedienen met de laptop, het stond niet in de lijst van deze link maar heb het wel gevonden door te zoeken naar een app in deze lijst.

Ik gebruik nu scrcpy, het is zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk.

Mag een slotje op.

aangepast door wesley000000
type foutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.