Ga naar inhoud

op zoek naar een camcorder die niet te duur is (max 300 euro) die moet dienen als geschenk


bastet

Aanbevolen berichten

Vorig jaar filmde ik tijdens een dansworkshop een aantal dansen met een Sony FDR-AX53 4K Camcorder van een vriendin.

De docente die gewend was alles met haar IPhone te filmen was superblij met het mooie resultaat.

Ik wil haar nu graag een camera schenken die ook mooie beelden maakt van een betere kwaliteit dan de Iphone maar zeker niet zo duur is. ik ken er zelf niets van en ik krijg In de winkel niet voldoende informatie.

Ik kan een tweedehands camera Sony HDR-CX550VE overnemen met alle toebehoren voor € 200. Ik heb geen idee of dit een goede camera is die alleszins een betere kwaliteit moet geven als filmen met een iPhone.

Is er iemand die mij een beetje raad kan geven alstublieft

alvast vriendelijk bedankt en groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.