Ga naar inhoud

Anti-virus scanner free?

Aanbevolen berichten

Is er ergens een topic of een link naar een gratis virusscanner? Ik heb de ESET online scanner momenteel gedaan maar weet niet of dit de "beste" is. Of zijn er nog trucks om je PC eens goed na te kijken op allerhande malware/virussen/... ?

Alvast bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Een online scanner is alleen om eens te kijken of er niks raars op je pc staat, een soort van "second opinion".

Welke Windows gebruik je, sinds Windows 10 behoord de standaard "Defender" bij de betere gratis anti virusscanners.

Zijn er nu problemen dan kunnen we je pc altijd eens goed door kijken, doe daarvoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enige probleem is dat volgens mij mijn "CMOS-batterij" stuk is. Want als ik mijn PC stekker uit het stopcontact heb gehaald, en nadien weer terug insteek. Start die in BIOS op altijd.

Bijkomende probleem is dat mijn pokerstars programma lagt als ik speel soms. Vandaar dat ik eens wou kijken aan wat dit kan liggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Jee zei:

Enige probleem is dat volgens mij mijn "CMOS-batterij" stuk is.

Waarom zet je er dan geen nieuwe in?

FRST maakt 2 logjes met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) plaats ze allebei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

We kunnen enig lege bestanden opruimen, en een aantal bestanden nakijken.
Doe de volgende stappen.

Stap 1.
Update je Java 8 Update 321 (64-bit) https://www.java.com/nl/

Stap 2.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

• Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.