Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Kan je de foutmelding nog eens opnieuw posten??

Je kan afbeeldingen hier ook toevoegen door op "meer opties" te klikken, ga verder tot je de knop "beheer bijlage". In het venstertje klik je bovenaan op bladeren, kies dan de afbeelding en klik op openen.

De afbeelding wordt geüpload. Hierna mag je het venstertje sluiten. De foto komt als bijlage in je bericht. :-)

Geplaatst:

Klik eens rechts op de map D:\wamp en kies voor eigenschappen. Het zou kunnen dat er een vinkje bij read-only (alleen-lezen) staat. Als dit het geval is moet je dit uitzetten. Daarna toepassen en oke klikken.

Als dit niet helpt moet je deze map eens volledig wegdoen en opnieuw installeren.

Lukt het dan??

Geplaatst:

je hebt gelijk van dat read-only als ik dat uitzet en dan op op klik klik op de knop opnieuw en dan doet hij het nog niet nu heb ik het nog is gedaan en keek terug naar eigenschappen is het terug aan.

ik vind het gek vroeger kon ik het gewoon installeren als ik het uitvink en ok doe krijg ik ook nog dit

Naamloosx-1.jpg

Geplaatst:

Ja die map staat op alleen lezen, maar ik zie in je printscreen dat je in C:\ en niet in D:\ De setup zegt dat de map D:\wamp\ op alleen-lezen staat

Geplaatst:

In de eerste printscreen zie ik dat u nog een wamp hebt geïnstalleerd.

Dus hebt je 2 wamp op uw computer:

C:\wamp

D:\wamp

Als dat zo is dan kan dat niet.

Waarschijnlijk had je bij de nieuwer versie Wamp niet gezien dat je eerst de oude moet verwijderen.

In geval kan je veel beter allebei verwijderen en één keer installeren.

Geplaatst:

oké ik heb het verwijdert ook de oude versie nu doe ik het terug en krijg terug dezelfde fout als ik op negeren doe krijg ik wampindex.exe niet dus daar ligt de fout eigenlijk

en heeft het dus met het programma te maken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.