Ga naar inhoud

aanpassen van tabelgrootte

Lendal

Aanbevolen berichten

zalige hoogdag

zou er een lid zijn goed hart willen tonen en voor mij de maten van bijgevoegde tabel willen reduceren tot  : hoogte 69 mm , breedte 38 mm

Ik heb al hemel en aarde bewogen maar ik sla er niet in. Ik zocht de methode op internet maar heb de indruk dat de gegeven methode niet altijd van toepassing is aan de software geïnstalleerd op de computer ? 

met dank en vriendelijke groeten

Lendal

Lijst Telfoon Klein.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk begreep ik je niet goed: "en voor mij de maten van bijgevoegde tabel willen reduceren tot  : hoogte 69 mm , breedte 38 mm"

bedoelde je met 'de maten van bijgevoegde tabel" de maten van de kolommen en rijen OF de maten van de tabel-zelf?

(ik maakte nu de rijen en kolommen van die hoogte - maar wil je de hele tabel op 69/38?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bestand dat Lendal zelf plaatste gedownload en geopend in Microsoft Word 2016 en daarna zonder verdere aanpassingen geprint.

Daarna heb ik de liniaal erbij gepakt en de breedte en hoogte van de tabel gemeten in mm.

De breedte van de tabel is 37 mm

De hoogte van de tabel is 67,5 mm

Dat is dus slechts een haartje kleiner dan Lendal wilde. Met andere woorden: zijn oorspronkelijke bestand is al in orde. Niets meer aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Passer zei:

Mogelijk begreep ik je niet goed: "en voor mij de maten van bijgevoegde tabel willen reduceren tot  : hoogte 69 mm , breedte 38 mm"

bedoelde je met 'de maten van bijgevoegde tabel" de maten van de kolommen en rijen OF de maten van de tabel-zelf?

(ik maakte nu de rijen en kolommen van die hoogte - maar wil je de hele tabel op 69/38?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan klopt het toch wat Porrelaar al vertelde:

19 uren geleden, porrelaar zei:

Dat is dus slechts een haartje kleiner dan Lendal wilde. Met andere woorden: zijn oorspronkelijke bestand is al in orde. Niets meer aan doen.

- of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Calvus zei:

Ik ga er ook van uit dat de ganse tabel moet aangepast worden.
TS vraagt letterlijk:

Afgedrukt zou de tabel nu ± 67-68/38-39 moeten zijn, exacter lukt mij niet.

Lijst Telefoon Klein.docx 14.97 kB · 5 downloads

20 uren geleden, Calvus zei:

Ik ga er ook van uit dat de ganse tabel moet aangepast worden.
TS vraagt letterlijk:

Afgedrukt zou de tabel nu ± 67-68/38-39 moeten zijn, exacter lukt mij niet.

Lijst Telefoon Klein.docx 14.97 kB · 5 downloads

56 minuten geleden, Passer zei:

Dan klopt het toch wat Porrelaar al vertelde:

- of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.