Ga naar inhoud

freeware voor omzetting van gescand document (pdf)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

k zoek een degelijke freeware om een gescand doument (pdf) om te zetten in word evetueel in de klassieke pdf. Kan een lid mij eenpaar aanwijzen, aub

Mvg

Lendal

Geplaatst:

een vreselijk ingewikkeld programma en ik haat die software waar je een trial krijgt maar je banksgegevens moet invullen. En fin de compte vergeet je  uw abonement af te zeggen !  Met alle resultaten van dien

Mvg

Lendal  , die altijd openstaat voor een alteratief. Moet de software ook OCR omvatten ? Dus de omzetting van een scanfile(pdf) naar pdf (klassiek) 

Geplaatst: (aangepast)

https://www.onlineocr.net/

(online omzetting, niets te installeren)

hij geeft aan "IMAGE TO TEXT CONVERTER" maar hij converteert ook pdf's.

(ik gebruik hem geregeld, zowel voor jpg als voor pdf's)

géén aanmelden, géén inschrijven, géén gevraag naar emailadres - gewoon ingeven en omzettten.

aangepast door Passer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.