Ga naar inhoud

Sjablonen die blijven opstarten (WORD)

Aanbevolen berichten

Hii Allemaal

Ik heb dus een heel stom probleem... Het is namelijk zo dat ik nog niet zo lang geleden een sjabloon gemaakt heb ik MS word 2007 en elke keer als ik deze nu open krijg ik dat sjabloon gewoon te zien. Ook als ik een leeg document wil openen krijg ik weer dat sjabloon.

Hoe kan ik dat verwijderen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

1. Klik op de Microsoft Office-knop en klik op Openen.

1. Ga op een van de volgende manieren te werk:
  2. In Microsoft Windows Vista: Klik op Sjablonen en dubbelklik op het bestand Normal.dotm om het te openen.

• In Microsoft Windows XP of Microsoft Windows Server 2003: Klik op Sjablonen naast Bestandsnaam.
    Als er geen sjablonen worden vermeld in het dialoogvenster Openen, klikt u op het pijltje naast het vak Bestandstype en vervolgens klikt u op Alle Word-sjablonen.

1. Controleer of u met de standaardsjabloon werkt: in de titelbalk van Word moet Normal.dotm worden weergegeven.
  2. Breng de gewenste wijzigingen aan voor de lettertypen, marges, afstanden en andere instellingen. U kunt dezelfde opdrachten en functies gebruiken als voor het wijzigen van andere documenten, maar u moet u wel bedenken dat alle door u aangebrachte wijzigingen in Normal.dotm worden toegepast op de documenten die u daarna maakt.
  3. Wanneer u klaar bent, klikt u op de Microsoft Office-knop en vervolgens klikt u op Opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.