Ga naar inhoud

Na update windows 11 geen verbinding meer met extern beeldscherm

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, hugobetty zei:

Zou ik best geen systeemherstel doen (een zachte zonder verlies van bestanden, enz)

Tja, dat is altijd de grote vraag: gaat het met een kleine moeite opgelost zijn (dan verlies je weinig tijd) of niet (en dan heb je overbodig werk gedaan)

Als je weet dat een kleine ingreep de zaak oplost zit je goed, alleen weet je dat natuurlijk niet op voorhand.

De keuze tussen beide is natuurlijk aan jou.

Gezien je beginzin "Deze morgen en update gedaan voor Windows 11. Ik heb nu geen verbinding met..." lijkt het aan die update te liggen.

Updates gaan wel eens fout - en dan is de optie van Eddy X de snelste.

Stel dat het maar toevallig op hetzelfde ogenblik als die update fout liep, dan heeft het met die update niets/weinig te maken.

Maar wie zal het zeggen...

De keuze is dus aan jou.

Geplaatst:

Ok Ik denk het probleem gevonden te hebben. Ik heb mijn monitor rechtstreeks aangesloten op mijn laptop en ... de monitor werkt terug. Nu als ik mijn dockingstation aan sluit op mijn laptop dan krijg ik een zwart scherm. Het zal dus mijn dockingstation zijn waar er problemen zijn want heb ook problemen met mijn muis zonder bedrading die aangesloten is op het docking. Ik hou jullie op de hoogte.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.