Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen,

Vanmorgen merkte ik dat mijn desktop herrie begon te maken. Waarschijnlijk de ventilator van de processor 😮 Wat ik ook merkte was dat hij enorm traag is. 

Jullie hebben vast wel een idee wat daar aan gedaan kan worden🙏

Groetjes,

Henk

Geplaatst:

beginnen met de kast open te schroeven en een grondige stof-inspectie.

zet 'm ook eens aan met de kast open en check waar het geluid vandaan komt.

sla de harde schijf daarbij niet over want een overlijdende schijf kan ook behoorlijk tekeer gaan náást traagheid.

trouwens: heb je een goede recente backup van al je data??

Geplaatst:

Goedemiddag,

Kast is stof vrij. Ik heb een SSD schijf er in en die maakt dus geen geluid. Waar het vandaan komt weet ik niet echt. Het vreemde is dat ik hem bij het opnieuw opstarten niet meer hoor en hij reageert ook weer normaal.

Ik heb dat wel eens gehad, maar dan was het de harde schijf. Daarom heb ik hem vervangen.

Ik wacht het even af. Komt het binnenkort weer terug, neem ik nog even contact op met je, ok?

Gr. Henk

Geplaatst:

't kan bv ook dat een kabel plots wat verplaatst is en tegen een fan (ventilator) aanschuurt,

maar zo zijn er nog verklaringen mogelijk natuurlijk.

En als het terugkomt: volg Falstrings raad: doe je kast open en probeer de oorzaak van het geluid te plaatsen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.