Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste PC helpforum,

Mijn setup is als volgt: ik heb twee exact dezelfde monitoren op mijn bureau staan. Beide zijn aangesloten op mijn pc. Beide gaan via HDMI vanaf mijn scherm naar DisplayPort op mijn pc.

Daarnaast heb ik een televisie, ergens anders in de kamer, die via HDMI naar HDMI is aangesloten op mijn pc.

In Windows Weergave-instellingen is mijn tv nummer 1, mijn rechter scherm is nummer 2, en mijn linker scherm is nummer 3.

Ik gebruik "Desktop dupliceren op 1 en 3". Dus wat er op mijn linker scherm wordt weergegeven, wordt ook op mijn tv getoond. Dit werkt prima, zonder problemen. Maar nu komt het vreemde deel: ik kan dit niet doen voor mijn rechter scherm.

Ik wil het omwisselen en mijn rechter scherm laten weergeven op mijn tv. Maar hoe ik het ook probeer, het lukt niet. Mijn tv doet alsof er niets weergegeven kan worden. Ik heb al de kabels omgewisseld bij de poorten op de pc. De kabels bij de schermen zelf kan ik niet verwisselen vanwege de kabellengte.

Ik heb mijn rechter scherm al ingesteld als "nummer 3" en mijn linker scherm als "nummer 2", maar ook dan werkt het niet. Ik heb ook geprobeerd om mijn linker scherm als "Hoofdscherm" in te stellen om te zien of dat het probleem veroorzaakte, maar dat is het ook niet.

Dus nu is het 1|3  2, wat ik wil is   3   1|2, maar als ik dat doe, doet mijn TV alsof er geen connectie is.

image.thumb.png.6659844df44d8c68af3434360df33736.png

Dus... wat kan het zijn?

Als iets onduidelijk is of als je meer details nodig hebt, laat het me weten!

Hopelijk vind ik hier wat hulp!
Groeten,

Rico

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.