Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

op mijn pc staan mijn documenten op schijf d en deze is niet meer toegankelijk

ben de enige gebruiker en heb alle rechten

in schrijfbeheer is ze zichtbaar  en in orde maar in verkenner kan ik ze niet openen toegang geweigerd

wie weet raad?

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

In verkenner naar de D schijf, dan naar beveiliging, klik op AdministratorsXYZ:  waar XYZ de naam van je pc/laptop en functie vermeldt. Onderaan verschijnen dan de machtigingen. 

Geplaatst:

In verkenner is ze zichtbaar.

Probeer even (als het lukt):

a. een bestand ervan te verplaatsen naar een andere schijf/partitie

b. een bestand ervan te kopiëren naar een andere schijf/partitie

indien dit lukt: kan je het bestand dan wèl openen/gebruiken?

c Ik weet niet om welk type bestanden het gaat, maar stel dat het een Worddoc is: kan je zo'n bestand dan invoeren in een nieuw Worddoc?

(gaat het niet om een worddoc: vervang dan 'Worddoc' door het gepaste type bestand)

Geplaatst:

Graag toch een direct antwoord op mijn drie vragen :questionmark:  (nu kan ik veronderstellen dat geen van de drie lukt, maar zéker weet ik het niet met jouw uitleg...)

Geplaatst: (aangepast)

a lukt niet

b lukt niet

c het zijn al mijn documenten: zoals afbeeldingen  -  muziek word  excel   en andere

zoals reeds gezegd dat kan wel als ik de pc opstart in veilige modus  maar in normaal opstarten is de map niet bereikbaar

aangepast door Dagini

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.