Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Spreken we hier van twee "fysieke" schijven HDD/SSD? 1Schijf=C en een tweede schijf=D

Of over 1 schijf met twee "partities" - C en D?

Plaats eens een printscreen van je "schijfbeheer".

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

1 ssd  voor besturing  C

1hdd met 2 delen       D           1Mijn documenten   niet toegankelijk

E           2 backup besturing  toegankelijk zonder probleem

ben  op dit ogenblik niet thuis reageer vanop andere pc  dus op dit moment kan ik geen screen afbeelding maken

aangepast door Dagini
Geplaatst:

Mag ik even vragen of de mappen die onder  "Gebruiker/jouw naam"  staan met je persoonlijke data (Afbeeldingen/Documenten/Muziek/Video's/ ........) nog   steeds op je "C-schijf" staan?
M.a.w. je hebt je persoonlijke mappen niet naar die tweede schijf verplaatst? Zodat die dus niet meer op je "C-schijf" staan?

Indien alles nog aanwezig is op de "C" - Is dan eventueel bij jou "1 Mijn documenten" een back-up van je persoonlijke data van de "C-schijf"?

Indien ja, is deze dan up-to-date?

Kan dit nu niet zien

maar heb deze bij installatie verplaatst naar mijn D schijf verplaats 

had dat ook al nagezien maar in het register verwijzen alle persoonlijke mappen naarD

mijn besturing was up to date tot gisteren

mijn C schijf is te klein voor alle persoonlijke mappen 250 GB

aangepast door Dagini
Geplaatst:

1

Sinds welk 'ogenblik' is die niet meer toegankelijk? ( is er 'iets' gebeurd met die D, heb je er iets mee gedaan, vlak voor het euvel gekomen is?

2

kan je ook eens van de E een plaatje met permissies plaatsen zoals in je post van 5 uur geleden?

Het verwondert me namelijk dat daar maar twee accounts zouden zijn: een System en een Admin.

Het plaatje van je E vertoont mogelijk méér accounts?

(bij mij staan er bv wel 5 - zonder dat ik er (bewust) één aanmaakte - je hebt blijkbaar geen 'eigen account')

3

Wat ik ook niet direct kan plaatsen, is dat ze in veilige modus wèl getoond worden, niet in gewone modus...

(tussen haakjes: kan je bestanden in die veilige modus mogelijk wèl verplaatsen/kopiëren? ?)

Geplaatst:

Editie    Windows 11 Home
Versie    23H2
Installatiedatum    ‎21/‎01/‎2024
Build van besturingssysteem    22631.4602
Ervaring    Windows Feature Experience Pack 1000.22700.1055.0

Nog wat vegeten dit is de map gebruiker

Mapgebruikers.png.cf09202ec6b66321fed07251f082977a.png

Mag ik een nieuwe HDD ter vervanging van de huidige plaatsen  om dan de mappen te verplaatsen

of moet ik nu helemaal opnieuw starten

aangepast door Dagini
Geplaatst:
2 uren geleden, Passer zei:

Sinds welk 'ogenblik' is die niet meer toegankelijk? ( is er 'iets' gebeurd met die D, heb je er iets mee gedaan, vlak voor het euvel gekomen is?

graag hier ook antwoord op, Dagini

Verder:

Als ik de gegevens van je D en E vergelijk, vallen me al dadelijk twee dingen op:

a. bij je E heb je ineens drie accounts méér dan bij je E - normaal moet dat hetzelfde zijn

b. bij je E heb je wèl (rechts) Weigeren staan èn staan er ook aankruisvakjes - die zie ik bij je D niet en die moeten er normaal ook staan

Als ik dan dit zie: Editie    Windows 11 Home - Versie    23H2

dan merk ik dat je een jaartje met updates achter staat, want de 11 zit ondertussen aan de 24H2

Het zou me dus niet verwonderen dat je Windows hier en daar brak is èn dat het mogelijk (mogelijk) zou

kunnen opgelost worden door die 24H2 binnen te halen... ? ?

Zijn er anderen die me hier kunnen bijtreden?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.