Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In je laatste printscreen zie ik een map "AppData" staan ... die hoort daar niet zichtbaar te zijn, want dat is een "verborgen map".

Blijkbaar staat er bij jou een instelling niet juist bij "Opties voor verkenner" >> tabblad "Weergave" --> "Verborgen bestanden en mappen" en staat dit bij jou op "Weergeven". Even controleren?

Ik heb ook een computer met twee SSD's net als bij jou:

- 1 SSD voor mijn OS

- 1 SSD voor mijn persoonlijk data.

Hier een printscreen van de structuur in de verkenner - ziet die er bij jou ook zo uit?

image.png.5b409ad90e9f86ba1858de33eb99c433.png

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb nu 24H2   maar dat ziet er totaal anders uit maar blijft onbereikbaar

is er een manier om het uitzicht als voorheen te hebben

zal wat voor morgen zijn

Geplaatst:
Op 11/12/2024 om 19:39, Passer zei:

b. bij je E heb je wèl (rechts) Weigeren staan èn staan er ook aankruisvakjes - die zie ik bij je D niet en die moeten er normaal ook staan

Ik moet hier @Passer bijtreden, dit is niet normaal.

Bij de machtigingen zou je "iedereen" eens kunnen toevoegen en die alle rechten geven.

Geplaatst:
Op 11/12/2024 om 19:39, Passer zei:

b. bij je E heb je wèl (rechts) Weigeren staan èn staan er ook aankruisvakjes - die zie ik bij je D niet en die moeten er normaal ook staan

22 minuten geleden, p38cyq zei:

Ik moet hier @Passer bijtreden, dit is niet normaal.

Bij de machtigingen zou je "iedereen" eens kunnen toevoegen en die alle rechten geven.

@Passer @p38cyq

Niks mis mee hoor.

In de eerste afbeelding toont TS het tabblad Beveiliging zonder door te klikken op Bewerken.... je ziet het venster Eigenschappen van Dokumenten (D).

image.png.dce136c2e078b71fe31460411cc9e1a4.png

In de tweede afbeelding heeft TS wel op Bewerken... geklikt  en krijg je het venster Machtigingen voor Backop (E) te zien....... en daar door zie je de selectievakjes.

image.png.1b0931df705040594518c66a1ba726a3.png

Geplaatst:

@Dagini

Typ cmd (1) in het zoeken venster.

Klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt (2) en kies Als administrator uitvoeren (3).

image.thumb.png.8085831cd6ba9b2996b0e66919122f45.png

Typ het commando dat hieronder in oranje rechthoek staat. Let op spaties!

image.png.420a02d623bc1216f986d3f06990e72a.png

Krijg je na het scannen de melding dat er een fout gevonden typ je volgende: chkdsk /r

Geplaatst:

Doe dit dan ook eens:

Open je dosshell of powerschell als administrator (via Startknop) - vul in: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth (kan met copy/paste) en enter

Laat het proces uitbollen - wat vertelt de uitslag?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.