Ga naar inhoud

Mijn wabcamera wil nie meer werken.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey!

Mijn webcamera, een klein Trust-bolvormig, wordt gezien door mijn system bij "Instellingen" als Trust webcam,

maar wil op geen manier meer beeld opleveren in mijn normale pc, echter op mijn tweede pc geeft ie een degelijk beeld,

dus de camera is nog wel werkend. Ik heb het Internet afgezocht naar een degelijke driver, maar niets te vinden dat de camera wel laat werken op mijn normale pc.

Steeds wordt gemeld dat mijn systeem de camera niet kan vinden.

Ik heb ook geprobeerd om hem langs verschillende USB's aan te sluiten, maar dat helpt ook niet

Wat kan ik nog doen?

Groeten 

Jive1 Belgium

Geplaatst:

Daar ben ik overvraagd! Hoe kom ik dat IP-adres van die camera te weten? Dat is me tot nu toe onbekend....

Graag even wat uitleg hoe ik die vaststellen kan.

Groeten

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

Wat je kan doen, buiten het vermelden van het type/model van die camera 😀:

Voer onderstaand programma eens uit:

- op de pc met het probleem;

- op de pc waar de camera wel werkt.

Post daarna een printscreen van beide.

Ook:

Vouw in het venster Apparaatbeheer de lijst Camera's uit en zoek je camera-apparaat. Klik er met de rechtermuisknop op en selecteer Stuurprogramma bijwerken. Selecteer Automatisch naar stuurprogramma's zoeken . Als Windows geen nieuw stuurprogramma kan vinden, kun je proberen er een te vinden op de website van de fabrikant van het apparaat.

WNetWatcher.exe

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.