Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sorry, overgelezen blijkbaar,

in de openingspost stond echter "Als ik mijn computer (Windows 10)"... dus zijn we daar op het verkeerde been gezet.

Dan stel ik me nu twee vragen: als die man (eigenaar) zo dementerend is dat hij geen goede momenten meer heeft waarop hij

toch nog kan vertellen welke windowsversie erop stond, kan hij dan nog wel met een computer werken, moesten we die hersteld krijgen? ?

En heeft hij wel goede momenten om nog met een computer te werken, kan hem dàn niet gevraagd worden naar de windowsversie?

Geplaatst:

Een goede vraag Passer,

Nee, mijn vriend heeft geen idee. Zijn vrouw wilde graag de pc aan de praat krijgen om te zien of er belangrijke bestanden op staan.

Nokiaprox vroeg of er herstelpunten op staan, zodat ik naar een eerder punt op de pc kan gaan. Nee, mijn vriend heeft geen herstelpunten gemaakt.

We moeten het hierbij laten dus.

Ik bedank iedereen die zich met dit probleem heeft bezig gehouden. Jullie inzet en geduld was geweldig. DANK!

Vriendelijke groet,

Bammens.

Geplaatst:

Hola, wacht even, als dàt de bedoeling was, kan je met een linux-opstartcd de computer opstarten en dan gaan kijken welke bestanden er op staan

(en die eventueel op een stick kopiëren om ze dan op een andere, goed werkende computer, te openen.)

'k Kan het je ook uitleggen, maar 'k denk dat Nokiaprox er meer vanaf weet dan ik.
Nokia?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.