Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat heb ik geprobeerd Leono, maar dat lukte ook niet. Heb ook geprobeerd om mijn netwerk in te vullen bij het verborgen netwerk wat ie weergeeft, maar dit werkt ook niet.

@falstring: mijn wifi netwerk stond bij bekende netwerken, maar heb hem daar weggehaald in de hoop dat dat zou helpen, maar dat hielp dus niet.

Heb verder ook de optie eronder gedaan en het apparaat verwijderd bij apparaatbeheer, maar nog steeds zie ik de wifi niet na opnieuw opstarten.

Geplaatst:

Nadat ik 'computer vindt eigen netwerk niet' intypte in de zoekmachine vond ik behoorlijk veel resultaten, maar of u daar iets aan heeft?

En dan was dit nog maar in het Nederlands.

Geplaatst: (aangepast)

Heb ook gezocht Leono en aan de hand hiervan wat dingen geprobeerd, maar tot nu toe niet gelukt. Ik vond nog wel iets met 2.4 GHz en 5 GHz, beide staan op automatisch in de eigenschappen van de wifi adapter. Kan hier nog iets inzitten? Of in een van de andere eigenschappen van de wifi adapter?

Ja, falstring, helaas wel, het moet een naam zijn beginnend met Odido en hij geeft geen enkel Odidonetwerk weer. 

Bekabeld lukt wel, dan geeft hij ook de netwerknaam als je erop klikt.

aangepast door Meerjam
Geplaatst:

Mijn Odido netwerknaam begint met TMNL=T-Mobile Nederland, denk ik. (Bij enkele buren ook).

Misschien lopen wij hier in deze regio wat achter.

Geplaatst:

Wanneer je eerst wel contact kon maken met het netwerk en nu niet, zou je wifiadapter goed moeten zijn.

Begrijp ik het goed dat je met de andere apparaten wel gewoon wifi-contact hebt? Dan zou het kunnen zijn dat het ip van de laptop al vergeven is aan een ander apparaat. Controleer in je router of de ip-adressen op dynamisch staan en niet op vast. Kijk dan ook even hoe vaak je router deze ip-adressen 'ververst'.

Kijk daarbij ook gelijk of de kanalen waarover je wifi gaan niet gestoord worden door de routers in je omgeving.

Wat je ook kan proberen is de naam van je router aanpassen en dan kijken of hij wel weer verschijnt. Nadeel is wel dat je al je apparaten weer opnieuw moet instellen.

Ook is er een manier om al je wifi-instellingen in je laptop te schonen, maar dat is buiten mijn vakgebied, dus kan je niet even uitleggen hoe.

Maar wifi is altijd gedoe en kwestie van trail and error.

Los van dit alles vind ik het persoonlijk van Odido niet zo netjes dat ze je niet een stukje op weg kunnen of willen helpen an alleen maar de standaard check uit te voeren. Ik zou er nog een belletje aan wagen.

Geplaatst:

Voor Odido is de "community", denk ik, de beste optie.

Daar is wat meer tijd en aandacht van diverse kanten, ook van Odido medewerkers.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.