Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Mijn echtgenote heeft een samsung tablet A9 plus recentelijk verworven. Hiervoor gebruikte zij een samsung A6 lite. Op deze laatste  stonden muziekbestanden en kon zij deze ten allen tijde afspelen zonder problemen. Deze bestanden werden met smart switch overgezet naar de nieuwe A9. Wat blijkt dat deze muziek niet kan afgespeeld worden met de melding " MP3 herkend dit bestand niet kan dit  niet afspelen". 

Er werd al van alles geprobeerd zoals machtigingen toekennen  enz... zonder resultaat.

Wat is er hier verkeerd gedaan of gelopen.???

Bedankt voor jullie geduld en voorhand bedankt.

Vriendelijke groeten.

Correos.

Geplaatst:

Hoikes,

er is een ingebouwde mediaspeler van Samsung zelf geloof ik. Heb daar al op getikt en proberen aan te passen, ik denk dat ik veel verkeerd gedaan heb. Zal die VLC mediaspeler installeren en dan proberen!

Anders verwijder 'k de muziek en zet ze misschien opnieuw over??

Sorry ben helemaal geen krak.

Bedankt voor het geduld.

MVG

Correos

Geplaatst:

Je moet natuurlijk eerst zeker zijn dat de muziekbestanden in orde zijn. Dus testen op een ander apparaat.

Als ze in orde zijn kan het niet moeilijk zijn om een afspeelmethode te vinden.

Even aangenomen dat de tablet niet defect is.

Geplaatst:

Hallo,

De muziekbestanden werken perfect op het vorige tablet ,ook een samsung. 

Heb zoals jij opperde VLC mediaspeler erop gezet en nu is het probleem opgelost en is de muziek prima.

Mijn echtgenote tevreden ,dus ok voor mij !!😊

In elk geval bedankt voor jouw wijze raad en geduld.

Vriendelijke groeten

Correos.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.