Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heb ineens geen internetverbinding meer met de laptop met Windows 10. Ergens staat er een instelling niet meer goed.

Heb van alles geprobeerd, netwerkcontrole, probleemoplossing, netwerkaansluiting scannen en wat maar wordt aanbevolen. Heel vaak opnieuw opgestart. Gebruik Avast Antivirus Free of Microsoft Defender.

Die in- en uitschakelen helpt ook niet.

Ik kan wel internetten met m’n telefoon dus het ligt niet aan het internet zelf.

Ik begrijp dat het moeilijk is om hierover advies te geven maar heb nu zoveel geprobeerd misschien dat er nog suggesties zijn. Bij voorbaat veel dank.

aangepast door frohla
Geplaatst:

't is niet direct een terrein waar ik thuis in ben, maar je schreef

3 uren geleden, frohla zei:

Ergens staat er een instelling niet meer goed.

 

1 Ben je dan aan die instellingen bezig geweest?

 

en 2. heb je wat kennis van een herstelpunt terugzetten?  Zo ja: zet er eens eentje terug van voor het begon?

 

 

Geplaatst:

Ik heb iets bij vertrouwd netwerk gedaan Heb alles heel vaak weer geprobeerd te veranderen. Het is zelfs zo dat ik weer twee keer verbinding had met internet maar daarna na afsluiten/ opnieuw opstarten niet meer. Nog steeds niet. Heb zelfs Avast Antivirussoftware verwijderd en de VPN maar het helpt niet. 
Ik heb geen herstelpunt.

Allemaal heel vervelend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.