Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tijdens het surfen en aanklikken van andere website's, en artikels openen, heb ik in chrome regelmatig het probleem dat de pagina's niet goed laden, 
maar er aan de linkerkant gewoon een aantal regels tekst verschijnen, na refresh is het dan ok.

Geplaatst:
41 minuten geleden, ruud zei:

Eerlijk werk alleen met chrome, heb ook geen andere browsers getest, vandaag nog geen last van gehad.

Prima, dan. Maar mocht het zich nog eens opnieuw voordoen, zou je - bij wijze van test - toch eens met een andere browser moeten proberen. Zo kan je achterhalen of het een browserprobleem of een websiteprobleem is. Succes verder !

Geplaatst:

ok, zal ik is proberen te doen, ding wat raar is het is niet steeds op dezelfde pagina dat het gebeurt, soms 3/4 keer op verschillende en daarna alles zoals momenteel ok.

Geplaatst:
18 minuten geleden, ruud zei:

ok, zal ik is proberen te doen, ding wat raar is het is niet steeds op dezelfde pagina dat het gebeurt, soms 3/4 keer op verschillende en daarna alles zoals momenteel ok.

Dan lijkt het toch eerder aan de browser te liggen, dan aan de websites.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.