Ga naar inhoud

kassa - dagontvangsten automatisch in excel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via de mooie hulp op dit forum heb ik al een mooie excel gekregen welke nu gebruikt wordt om de dagontvangsten mooi bij te houden.  Graag (indien mogelijk) willen we er nu graag enkele aanpassingen op zodat het nog efficiënter gebruikt zou kunnen worden.  In bijlage het bestand, de vraag naar mogelijke aanpassingen staan in tabblad 1.  Is er iemand die me hierbij kan helpen?    

Kassa - test.xlsm

Geplaatst:

Bedankt voor de snelle reactie.  Is toch nog mogelijk om bij de dagontvangsten terug naar de oorspronkelijke tabellen te gaan?  Gewoon de eerste "groep" van payconiq en daarnaast de "groep" van contante betalingen?  

Geplaatst:

Ik bedoelde nog wat anders, zie in het excelbestand tablad 2.  Als dit mogelijk is uiteraard :)        Ook bij rekening wanneer ik de knop 'wissen' gebruik blijft bij totaal wel nog het bedrag staan.  Zou dit ook terug leeg kunnen zijn wanneer ik de knop wissen gebruik of niet?     Alweer enorm bedankt voor de hulp!

Kassa - test (1).xlsm

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.