Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
15 minuten geleden, fritzthefox zei:

Moest ik mijn computer terugkeren naar een datum voor de problemen begonnen zou ik dan weer verbinding hebben met mijn 2 WDTVLiveHub 's ,zo ja:hoe moet ik tewerk gaan

Dit heb je al geprobeerd, en gaat niet lukken.

De WDTVLiveHub moeten opnieuw via bluetooth gekoppeld worden aan je pc, en dan raad ik  aan dat je de handleiding daarvoor doorleest.

https://www.handleidi.ng/western-digital/wd-tv-live/handleiding

Geplaatst:
3 minuten geleden, fritzthefox zei:

Kan ik een router gebruiken om aansluiting te krijgen?hoe werkt dat en is eenLinksys Velop Micro Mesh 6 Router een goede aankoop daarvoor?

Sorry voor al die (stomme)vragen

Ten eerste stomme vragen bestaan hier niet.

Dat gaat allemaal je probleem niet oplossen, dsoordat je de 2 WDTVLiveHub  heb verwijderd bij je pc moeten ze weer opnieuw via de instellingen die je op je televisie kan oproepen van je 

WDTVLiveHub weer aanmelden bij je pc.

Dit kunnen wij niet doen op afstand en jij of iemand anders moeten doen, dit staat beschreven in de handleiding.

Geplaatst:

op pagina 31 staat gebruik de navigatietoetsen om wireless te selecteren en druk op enter

als ik de handleiding volg staat er bij mij geen wireless(zie foto's.de foto's 1 - 2 en 3 zijn zoals ze op het t.v scherm komen  fto 4 is wat er in de handleiding staat

20250212_123622[1].jpg

20250212_123646[1].jpg

20250212_123705[1].jpg

20250212_121955[1].jpg

Geplaatst: (aangepast)

Plaats eens een foto van die WDTV-hub.
Voor zover ik er zicht op heb staan hier in dit topic linken van twee verschillende apparaten en handleidingen.
Ik heb hier nu voor mij op de computer een handleiding met dezelfde printscreens dan de foto's die jij heb genomen en geplaatst???

Schermafbeelding2025-02-12134731.jpg.a3d0576ea881d5719b1b5355ba9871e1.jpgSchermafbeelding2025-02-12134806.thumb.jpg.2c4bac728c0da0ed93ebc42242bf46ed.jpg

Schermafbeelding2025-02-12134848.jpg.e5ef7c828cf9da7c8d4f02d00ebbe456.jpg

aangepast door Calvus
Geplaatst:

Hopelijk heb je apparaat 2 want volgens mij volg jij hiervan de handleiding .

En volg je de stappen om te trachten een "draadloze verbinding" te maken.
Maar daarvoor heb je toch een USB-adapter nodig lees ik in stap 1 op Blz. 31(27 ?)

Hier klopt er iets niet hoor!

Geplaatst: (aangepast)

Lijkt als twee druppels water op apparaat 1 zoals ik hierboven toonde.
Volg dan eens de handleiding via de link die ik hierboven gaf. 

Ook al eerder in dit topic verwees ik al een naar de hendleiding, dacht zo ergens op blz 2 zondag 9/02/2025  om 14.32 uur!
Begin bij blz 69 en volgende voor bekabelde verbinding.
De foto's die jij eerder toonde van je TV staan hier duidelijk in deze handleiding te zien.

Voor een "Wireless" (draadloze) verbinding vanaf blz. 72 en volgende heb je voor zover ik begrijp een USB-adapter nodig.
En hier zul dan ergens in een bepaald scherm "wireless" tegen komen.

Veel verder ga ik je hiermee niet kunnen helpen van hieruit net zoals "abbs" al liet verstaan.

aangepast door Calvus
Geplaatst:

Heb je ook al eens gezien hoeveel stof het apparaat onderaan al heeft verzameld?
Een beurtje met de stofzuigzuiger zou géén kwaad kunnen en gaat het toestelletje zeker op prijs stellen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.