Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 minuten geleden, Passer zei:

Ga ermee naar een computerzaak?

Daar kunnen ze het toch ook niet oplossen als het via het menu moet van de 2wdtvlivehub op de tv.

Iemand moet deze man thuis kunnen helpen en of het nog mogelijk is.

Geplaatst:
Op 11/2/2025 om 16:11, fritzthefox zei:

Is al lange tijd geleden,was iemand van internet

TS kan toch terug naar die '(zaak van) internet' gaan en het probleem voorleggen?

Of naar de zaak waar de hub gekocht is?

Geplaatst:

Die had dat privé gedaan voor mij en werkt daar niet meer,is verhuisd naar het buitenland,een computerzaak vraagt al een serieuzeom om het naar hun hersteldienst op te sturen en je krijgt het geld niet terug als het niet hersteld is

Geplaatst:

mijn dochter heeft mijn WDTVLiveHub2 met dit WD DISCOVERY  http://products.wdc.com/WDTVLiveHub/  weer kunnen verbinden verbinden(hoe weet ik ook niet)    Nu heb ik nog het probleem met mijn andere WDTVLiveHub

mijn WDTVLiveHub blijft hangen
Ik heb hem willen terugzetten naar fabrieksinstellingen maar nu blijft hij haperen.
Het aan-uuit lichtje vooraan blijft flikkeren en dit krijg ik op mijn t.v scherm(zie foto)
ook heb ik geen verbinding meer met mijn computer.

Ik heb een USB A naar HDMI kabel besteld om hem te kunnen aansluiten o^p mijn computer.

Is er langs deze weg een oplossing mogelijk?

Van een kennis heb ik gehoord dat ik mijn computyer moet uitzetten en weer aanzetten en voortdurend op F8 moet drukken ?Is er dan geen gevaar dat ik de verbinding met mijn  WDTVLiveHub2 weer kwijtraak?

WOENSDAG.jpg

Geplaatst:
Op 14/2/2025 om 09:57, fritzthefox zei:

Van een kennis heb ik gehoord dat ik mijn computyer moet uitzetten en weer aanzetten en voortdurend op F8 moet drukken ?I

Via deze handeling kom je in een andere Windows omgeving (waarschijnlijk veilige modus) hier heb jij als leek niks te zoeken en daar kan je het probleem ook niet oplossen.

Zooals al gezegt is is dit probleem alleen ter plaatsen op te lossen.

Geplaatst:

Als ik een serie of film wil afspelen op de WDTVLive Hub die terug verbonden is met mijn computer is het beeld maar de helft van mijn scherm,kan iemand me helpen om te zorgen dat ik weer een volledig scherm heb?20250217_1709571.thumb.jpg.6b9371fc59fc2f0326e4d5c9e216bafd.jpg 

Geplaatst:

dit heb ik intussen zelf kunnen oplossen.

Ik heb mezelf een 'usb to hdmi" kabel aangeschaft en de WDTVLiveHub aangesloten op mijn computer maar heb hier ook geen verbinding,de WDTVLiveHub2 is degene die aangesloten is op mijn t.v en nog verbonden met mijn computer

GEEN VERBINDING.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.