Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In "Apparaten en printers" klik daar eens het onderdeel "Apparaten" open.

Zijn je hub's hier nog te zien?

 

Blijkbaar heb je in 2016 ook al eens probleem gehad - verbinding tussen computer en WD hub was verdwenen.

Geplaatst: (aangepast)

Ga eens lezen in de handleiding vanaf blz. 69

Hopelijk kan je er aan uit.

 

Eerlijk gezegd denk ik niet dat een systeemherstel die verbinding kan herstellen.

aangepast door Calvus
Geplaatst:

Klik tegelijk de Windows & R toets (uitvoeren opent) type daar  services.msc klik op OK>
zoek in de lijst die opent naar:  “Function Discovery Resource Publication” dubbel klik erop en maak daarvan een printscreen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.