Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 minuten geleden, fritzthefox zei:

Je harde schijf waar die rode streep onder staat is te vol, daar moet je kijken of je dingen kan overzetten, foto's, films, Word (dat soort dingen)

Het probleem is daar niet maar bij mijn externe WDTVLifeHub die er terug staat,ik kan niets dieer op staat verwijderen en ook niets op plaatsen

het 1ste bestand is als ik iets wil verwijderen ,,zoals je ziet staat verwijderen er niet bij,het 2de wanneer ik iets wil erop zetten,zoals je zie staat plakken niet in vette letters

COMPUTER 12.jpg

COMPUTER 13.jpg

Geplaatst:
13 minuten geleden, fritzthefox zei:

Het probleem is daar niet maar bij mijn externe WDTVLifeHub die er terug staat,ik kan niets dieer op staat verwijderen en ook niets op plaatsen

Klopt, maar het heeft wel te maken met een goede werking van je pc. Een schijf heeft een bepaalde ruimte nodig om goed te kunnen werken.

Daarom is mijn advies ruim die eerst op en kijk dan of alles beter werkt.

Geplaatst:
45 minuten geleden, abbs zei:

Je harde schijf waar die rode streep onder staat is te vol

Volgens ik zie is dat je systeemschijf (met Windows er op)

Ze is 237 Gig groot en daarop heb je MINIMAAL 10% vrije ruimte nodig om ze goed te kunnen laten werken (ik denk ook aan updates, zeker upgrades, ...) !

Ik zou zelfs gaan voor 50 Gig vrije ruimte op die schijf.

En als het je niet lukt (mogelijk heb je grote programmma's) : een groter schijfje kopen voor je C (een 500 Gig, kost niet zoveel meer tegenwoordig), systeembackup maken en die overzetten naar je nieuwe schijf - dan zit je weer een tijd safe.

Geplaatst:
7 minuten geleden, fritzthefox zei:

Het probleem is dat ik als leek niet weet wat ik nodig heb en wat ik mag verwijderen?

Vroeger stond C ook in het rood en stonden  mijn 2 WDTVLiveHub's er op en kon ik op beide bestanden plaatsen of verwijderen

Geplaatst:
6 minuten geleden, fritzthefox zei:

Vroeger stond C ook in het rood en stonden  mijn 2 WDTVLiveHub's er op en kon ik op beide bestanden plaatsen of verwijderen

Het probleem ligt ook niet 100% hieraan maar kan doordat er veranderingen zijn gedaan wel een rol nu mee spelen als je die WDTVLiveHub dsie het nog niet doet opnieuw moet installeren.

Die ene WDTVLiveHub blijft verbinding zoeken en waar dat aan ligt durf ik niet te zeggen, dus ik ben bang dat die WDTVLiveHub gereset moet worden en opnieuw moet worden geïnstalleerd.

En daar heb je iemand bij nodig.

Geplaatst:
27 minuten geleden, fritzthefox zei:

als ik je met enkele bestanden toon wat er in map C zit kun je me dan eventueel melden wat ik zonder probleem mag verwijderen?

Je hoeft niks te verwijderen maar je mag verplaatsen naar een andere schijf, zoals foto's, films, Word (dat soort dingen)

Geïnstalleerde programma's kunnen niet zomaar die laat je staan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.