Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op mijn Acer Chromebook kon ik prima werken, totdat begin februari al mijn geïnstalleerde apps verdwenen zijn.

Ik ben me niet bewust van een verkeerde handeling. Is dit een signaal van ....?

Wat staat mij te doen?

Ik zal binnenkort mijn belastingaangifte moeten doen. Dat zou ik weer op mijn Chromebook willen doen.

Wie oh wie kan en wil mij helpen met een oplossing? Groeten Betje 

Geplaatst:

Van Chromebooks weet ik eigenlijk niks, maar misschien heb je een update begaan die verkeerd gelopen is of er is meer aan de hand.
Ik zou eens zoeken op Google of er iets bruikbaars op het web staat. Ik ga dat ook doen.

Geplaatst:

Dit heb ik ondertussen gelezen op het web:

Heb je een upgrade gekregen naar een recentere versie van je besturingssysteem? Dan kan het zijn dat alle apps die geen ondersteuning  (updates) weg zijn door een aanpassing van hun regels.
En ook dit:

Waar zijn al mijn apps gebleven?

• Open de app Play Store.
  • Tik rechtsboven op het rondje met uw beginletters of profielfoto.
  • Tik op Apps en apparaat beheren.
  • Tik bovenaan op Beheren.
  • Tik op Geïnstalleerd > Niet geïnstalleerd.
  • U ziet een lijst met apps die u ooit gedownload hebt. ...
  • Er komt een vinkje te staan.
Geplaatst:

Dit wordt moeilijk. De laatste update is uitgevoerd, maar omdat het een al wat ouder exemplaar is, worden idd. mijn door mij geïnstalleerde apps niet weergegeven.

Je advies kan ik niet opvolgen, omdat deze niet weergegeven worden bij mij.

Ik heb al veel gelezen in de help pagina's, maar kan er geen wegwijs in worden.

Ik ga er een fysieke deskundige naar laten kijken.

Bedankt voor je moeite.....🥺

Betje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.