Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn lampje op mijn oven knippert ook iemand een idee?

Ik wil maar zeggen kan je aub een beetje meer uitleg geven over je Printer.

Merk? Type?

En je vraag hoort eigenlijk thuis in de categorie "hardware"

Geplaatst:
Mijn lampje op mijn oven knippert ook iemand een idee?

Ik vermoed dat je dan een slecht contact hebt, ofwel is het lampje (bijna) stuk dus tijd voor vervanging. :D

Staat er rechts onderaan op je scherm een icoontje van je printer met een uitroepteken bij?? Dubbelklik er even op, en dan komt er normaal een foutmelding?

Het zou ook kunnen dat er nog taken in wachtrij staan van als het papier op was. Schakel de printer uit en ga naar de printers en dubbelklik op de printer. Als hier taken staan, moet je ze eerst allemaal weg doen.

Geplaatst:

Haal de usb kabel uit de printer.

Start de computer weer op.

Doet die dat nog?

Kan het zijn dat de inkt op is?

Bij uittrekken van papier is er misschien een heel klein stukjes achter gebleven?

Gast socrates
Geplaatst:

Gewoon even de-installeren en weer herinstalleren.

Kan zijn dat hij op tilt is gesprongen door dat A4-tje.

Geplaatst:

Er was inderdaad een cardridge leeg,bedankt voor de tip.Maar nu het volgende;als ik mijn mappen open b.v Downloads dan krijg ik een melding dat windows verkenner niet meer werkt,ik kan dus mijn map downloads niet openen????

Heb je daar ook een oplossing voor??

Geplaatst:

Bedoeld u dat de naam van map download heet en dat u daar niet binnen kan geraken?

In dit geval kan dit zijn:

bij XP normaal gezien geen probleem

bij Vista: misschien beveiliging

Of hebt u een probleem met de verkenner?

In dit geval kan u eens proberen om naar c:\windows\

explorer (zonder exe of met exe) open en dan uw bestand zoeken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.