Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag allen, 

Zojuist via CC cleaner driver updates gedaan voor het eerst en er was ook een update voor de driver van Bluetooth, driver muis en keyboard. Nu doet keyboard en muis niets meer. Wat kan ik nu nog doen? Ik heb de PC al een paar keer herstart. 

Alvast bedankt voor het meedenken.

Geplaatst:

Ben je bekend met systeemherstel? Zo ja: zet een herstelpunt terug - dat is het eenvoudigste.

(normaal dacht ik, dat je bij Ccleaner de optie had om een reg-bestand te laten maken dat je eventueel kan terugzetten,

heb je dat gedaan?)

Geplaatst:
57 minuten geleden, Passer zei:

Ben je bekend met systeemherstel? Zo ja: zet een herstelpunt terug - dat is het eenvoudigste.

(normaal dacht ik, dat je bij Ccleaner de optie had om een reg-bestand te laten maken dat je eventueel kan terugzetten,

heb je dat gedaan?)

Dank je wel voor je snelle reply. 
Ik ben wel bekend met systeemherstel, echter niet met de DOS opdrachten in het begin, bij het opstarten van de computer (de F opdrachten). In Windows zelf kan ik niet komen. Kun je mij laten weten welke combinatie ik moet gebruiken om systeemherstel te kunnen doen in het opstartscherm? 

Geplaatst:

Je kan niet in Windows komen?  Hoever raak je dan wel of niet?

En in systeemherstel komen zonder toetsenbord en muis, zal idd moeilijk zijn. Je wil een combinatie om te gebruiken,

maar hoe ga je die ingeven zonder tobo en muis... ??

(daarstraks had ik te snel je vraag gelezen en me niet gerealiseerd dat je tobo en muis dus niet werkten... :blush: )

Wat volgens mij het makkelijkst zal zijn: heb je (of kan je raken aan) een muisen/of tobo-met-een-staartje? (bedraad dus)

Heb je bv geen oude muis of tobo liggen of kan je (al is het maar de muis) een muis van iemand lenen?

Dan zal het veel sneller opgelost zijn en kan je commando's gaan ingeven/aanklikken.

(en vergeet mijn beginvraag niet :) )

Geplaatst:
15 minuten geleden, Passer zei:

Je kan niet in Windows komen?  Hoever raak je dan wel of niet?

En in systeemherstel komen zonder toetsenbord en muis, zal idd moeilijk zijn. Je wil een combinatie om te gebruiken,

maar hoe ga je die ingeven zonder tobo en muis... ??

(daarstraks had ik te snel je vraag gelezen en me niet gerealiseerd dat je tobo en muis dus niet werkten... :blush: )

Wat volgens mij het makkelijkst zal zijn: heb je (of kan je raken aan) een muisen/of tobo-met-een-staartje? (bedraad dus)

Heb je bv geen oude muis of tobo liggen of kan je (al is het maar de muis) een muis van iemand lenen?

Dan zal het veel sneller opgelost zijn en kan je commando's gaan ingeven/aanklikken.

(en vergeet mijn beginvraag niet :) )

Ik ben  inmiddels in Windows door de receiver van de muis in een andere USBpoort te doen, en ik heb inderdaad geen registerbestand gemaakt via CC. 

De vraag is nu toch hoe ik systeemherstel uit kan voeren. Het is veranderd sinds ik het de laatste keer gebruikte. Het ziet er overigens naar uit dat Bluetooth het niet meer doet. 

Geplaatst:

Probeer even dit eerst: Sluit je systeem af, haal de dongle van je tobo en muis uit en start opnieuw op.

Windows gaat ontdekken dat die er niet meer zijn en normaal de drivers gaan verwijderen.

Als je systeem tot rust gekomen is:  steek hem opnieuw in - Windows gaat nieuwe hardware ontdekken en de drivers ervoor gaan installeren.

'k Hoop dat dit werkt (en anders is de rest voor iemand anders of voor straks, want ik ben even weg)

Geplaatst:
1 minuut geleden, Passer zei:

Probeer even dit eerst: Sluit je systeem af, haal de dongle van je tobo en muis uit en start opnieuw op.

Windows gaat ontdekken dat die er niet meer zijn en normaal de drivers gaan verwijderen.

Als je systeem tot rust gekomen is:  steek hem opnieuw in - Windows gaat nieuwe hardware ontdekken en de drivers ervoor gaan installeren.

'k Hoop dat dit werkt (en anders is de rest voor iemand anders of voor straks, want ik ben even weg)

Dankjewel. Ik ga het doen. Wordt vervolgd, en bedankt. Fijne avond. 

Geplaatst:
11 minuten geleden, Sillycious zei:

Dankjewel. Ik ga het doen. Wordt vervolgd, en bedankt. Fijne avond. 

Doet niets als ik de dongle af koppel. Systeemherstel werkt ook niet mee. Fijn dat ik via een omweg toch in de PC kan komen, maar dit voelt niet fijn. Ik ben er nu wel weer even klaar mee, dus ik zet de PC uit. Ik lees morgen graag verder. Fijne avond allen. 

Schermafbeelding 2025-02-24 191020.png

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.