Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 minuten geleden, agie zei:

Windows 11 . Hoe kom ik bij internet geluiden instelling.

Sorry, maar ik kan dit op dit moment niet verder afwikkelen. Is het oke dat ik morgen verder reactie's geef?

Geplaatst:

Geen probleem, 'k moest trouwens zelf net even weg.

Klik rèchts op 1 en klik dan 2 open : Plaatje.jpg.005bcad99f5c41c1202b001dbc3d2e70.jpg

Dan krijg je iets als dit te zien (maar bij jou zal er Edge staan in plaats van Firefox):   Plaatje.jpg.ac7141244f9417e4a0f30aaa64491643.jpg

Die schuifbalk staat die op 0?  Zo ja, schuif hem wat verder open

'k hoop dat het dit is, anders moet ik gaan zoeken of moeten anderen bijspringen.

Geplaatst:

Zover ik kan zien staat de volume-instelling en YouTube goed. Het is wel raar dat de advertentie wel geluid geeft, maar het afspelen van de muziekvideo niet. 

Geplaatst:

spooky toestand, lijkt me.

probeer eens: rechtsklik op start, ga instellingen, ga apps, ga ms edge, en kies wijzigen.

volg de wizzard en laat edge herstellen.

daarna: ga start, afsluitmenu en kies 'opnieuw opstarten'

nb: da's niet hetzelfde als even uitzetten en weer aanzetten, dus je moet echt díe optie hebben.

Geplaatst:

Heeft helaas geen resultaat opgeleverd. Ik heb het idee dat het met youtube te maken heeft. De mediaplayer, netflix, NPO-nieuwszender (webbrowser)  geven geluid.

Geplaatst:

Probleem gevonden! bij instellingen, de audioverbetering (die ik waarschijnlijk een keer heb aangeklikt?) uitgezet en nu is het probleem opgelost. Begrijp niet goed waarom netflix, mediaspeler enz. het wel goed deden, maar het probleem met afspelen op YouTube is opgelost. Bedankt weer voor jullie hulp bij de zoektocht!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.