Ga naar inhoud

probleem: LiveKernelEvent

cartje

Aanbevolen berichten

ik zit hier al een tijdje te sukkelen met menne laptop:bawling:

ik heb ne laptop Medion MD 96459, online bij medion zelf gekocht.

besturingssysteem vista

ik kan mijn resolutie van men beeldscherm niet veranderen, ze staat momenteel op de kleinste resolutie, gevolg dat alles hier heel klein staat en 6 maal te zien is op mijn scherm. om toch een beetje te kunnen lezen gebruik ik het vergrootglas van windows ... heel triestig om zo te werken.

ben in contact met de support van medion maar volgens hun zou het om een softwareprobleem gaan terwijl ik denk dat het hardwareprobleem is! ik denk dat men beeldschermadapter niet goed meer is.

hieronder heb ik het probleemrapport gkopieerd ... kunnen jullie me zeggen ofdat dit een software of hardware probleem is? en eventueel als het een softwareprobleem is: hoe ik dit zou kunnen oplossen? indien het een hardwareprobleem is zou het normaal gezien nog onder de garantie vallen.

ik heb menne pc nu ongeveer een jaar en half.

Product

Windows

Probleem

Videohardwarefout

Datum

10/05/2009 6:17

Status

Niet gerapporteerd

Beschrijving

Een probleem met de videohardware heeft ervoor gezorgd dat Windows niet meer goed werkt.

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: LiveKernelEvent

Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem

WD-20090510-0616.dmp

sysdata.xml

Version.txt

Extra informatie over het probleem

BCCode: 117

BCP1: 884F7008

BCP2: 8B134FC0

BCP3: 00000000

BCP4: 00000000

OS Version: 6_0_6000

Service Pack: 0_0

Product: 768_1

bedankt als jullie me iets meer kunnen zeggen:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

had de drivers ook weer ingeladen, maar geen resultaat. ik ben ongeveer een 2 weken aant sukkelen en heb daarvan ongeveer een 3 à 4 uur in gewone resolutie kunnen werken. voor de rest was het alles in veilige modus of gewone modus in kleinste resolutie.

heb daarjuist terug contact gehad met medion maar nu via telefoon en eindelijk werd er ingezien dat het zo geen nut heeft, dat ze mijne laptop moeten komen ophalen. donderdag is het zover. en misschien met een beetje chance (als de stukken binnen zijn) zou ik de week nadien hem terug hebben. volgens mij zal het de beeldschermadapter en misschien het moederbord ook; menne pc word nogal vlug warm ook.

alléé op hoop van zegen heb ik hem binnenkort terug en kan ik weer gewoon werken:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.