Ga naar inhoud

Show hidden icons probleem.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een probleem, ik kan een programma niet meer opstarten als ik op het desbetreffende icoontje in Windows venster klik. Rechts onder in het Windows scherm  kun je een "Show hidden icons" venster  openen en daar zie ik hetzelfde programma icoontje. Klik ik daar op, dan start het programma wel.

Wat kan ik daaraan doen.

NB Windows11 platform.

Groet Cees

Geplaatst:

Wat bedoel jij met 'het desbetreffende icoontje in Windows venster' - bedoel je een icoon op je bureaublad?

En dit begrijp ik ook niet: 'kun je een "Show hidden icons" venster  openen'

bedoel jij daarmee wat men doorgaans de taakbalk en/of de snelstartbalk noemt?

Taakbalk (meestal links): image.png.fd5439804eca229a89b78fe59b52d3e5.png      snelstartbalk (meestal rechts): image.png.ecee897cfe0491e680fe9e7aaf55ad97.png

Geplaatst:

Normaal start ik dus met het icoon op het bureaublad. Tot voor kort geen probleem.

Nu lukt dat niet meer.

Start ik nogmaals op het icoon dan krijg ik de mededeling dat het programma al actief is.

Ga ik dan naar de Snelstart, klik op pijltje omhoog, Show hidden icons, dan zie tussen een aantal icoontjes ook mijn programma icoon staan. Klik ik daarop dan wordt het programma normaal geopend.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.