Ga naar inhoud

Internet verbinding

pjoterke

Aanbevolen berichten

Ik beschik over een laptop met Vista Home Basic. Via een wireless verbinding maak ik verbinding met internet. Na een aantal minuten probleemloos werken op internet, is er op eens geen verbinding meer. Althans zo lijkt het. Het mailprogramma en msn werkt dan wel, dus er is contact. Heb reeds geprobeerd via standaardinstellingen te resetten e.e.a. op te lossen, echter zonder resultaat. Ook Chrome geprobeerd ook zonder resultaat. Bij herstart van het systeem werkt alles weer probleemloos. Ik weet het niet meer, wie kan mij helpen.:s:s:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft het vroeger wel normaal gewerkt?

Hoe lang heb je dit probleem reeds?

Welke modem of modem/router combinatie gebruik je? Merk en model of type graag.

Waarschijnlijk vind je draadloze kaart meerdere (onbeveiligde) netwerken en gaat hij dan verbinden met het netwerk met het sterkste signaal.

Hoeveel draadloze netwerken detecteer je?

Stel jouw netwerk in als standaard en schakel het zoeken naar ander netwerken uit; ook als die andere een beter signaal geven. Dit kan via het netwerkcentrum.

Beveilig je eigen draadloos netwerk. Lees de handleiding van je modem (router) voor meer informatie over de juiste werkwijze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.