Ga naar inhoud

eerste aanslag op toetsenbord wordt niet weergegeven

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een wat raar probleem.

Wanneer ik iets in Google wil zoeken wordt de eersste letter niet geplaatst. Ctrl+Shift helpt slechts éénmalig. Dus ook de volgende opdracht heeft de eerste letter niet gezien.

Bij elke nieuwe zoekopdracht of bij het ingeven van mijn wachtwoorden is er hetzelfde probleem.

Is dat op te lossen?

Geplaatst:

zomaar wat in me opkomt:

- gebeurt dat ook als je in word of mail oid gaat typen?

- gebeurt dat in alle browsers of alleen in ??

- heb je wellicht een draadloos toetsenbord en zijn de batterijen zwak?

- rechtsklik eens op start en kies apparaatbeheer, selecteer je tobo rechtsklik naar eigenschappen:

- - ga tabblad energiebeheer en haal vinkje weg bij de computer mag dit apparaat uitschakelen....

- heb je de pc al eens opnieuw opgestart, dus start/afsluitmenu/optie opnieuw opstarten

nb dat is niet hetzelfde als even uit- en weer aanzetten, dus echt die optie benutten!

Geplaatst:

Dat zijn dus allemaal dingen die idd de oorzaak kunnen zijn.

zelf vroeg ik me af of je goed zat met je beveiliging van je systeem (bescherming tegen malware en virussen)

want mogelijk zou het ook daaraan kunnen liggen.

Verder: heb je alle updates van Windows binnen?

Geplaatst:

Hetzelfde probleem heb ik wanneer ik een adres in mail wil intikken

In Google Chrome lijk ik dat probleem niet te hebben (ik draai Firefox normaal gezien)

Batterijen zijn ok

Apparaatbeheer: het vinkje stond al uit.

Als beveiliging gebruik ik de Windows bescherming (geen specifieke software als Norton enz)

Waarschijnlijk is het dus een probleem met Firefox?

Geplaatst:

alle reden om firefox op te frissen.

begin dan met verwijderen van eventueel aanwezige extensies/plugins via instellingen/add ons

dan instellingen /help/probleemoplossingsinformatie/ firefox opfrissen.

daarna alles uit, herstart via de optie opnieuw opstarten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.