Ga naar inhoud

[OPGELOST] USB wordt niet herkend

Gast hoemper

Aanbevolen berichten

Gast hoemper

hey, ik zal beginnen met de situatie..

ik heb dus een nieuwe externe harde schijf gekocht.. alles is goed geinstalleerd en al..

kwil savonds filmpje kijken..

plots valt er een kabeltje uit, aan de achterkant van externe harde schijf..

film blijft doorspelen tot mijn verbazing.. maar ik steek het kabeltje er snel terug in (kabel is verbonden met USB poort van computer ..)

even later stopt de film.. computer herkent de externe harde schijf niet meer..

Nu heb ik het gister nog wel in orde gekregen, maar vandaag geeft hij constant meldingen (en ook de geluiden) van een usb-apparaat wordt niet herkend.. geen mp3, geen muis, geen andere muis, geen printer... NIKS...

ik heb al eens opnieuw opgestart.. alle usb poorten geprobeerd ...

ik snap het even niet meer..

als ik op zo'n bubbel klik (die de melding geeft)

staat er:

een van de usb-apparaten die op deze computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hoemper
En als je de harde schijf op een andere poort aansluit, krijg je dan een melding?

no matter welke poort ik probeer.. geen werkt :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hoemper
" geen mp3, geen muis, geen andere muis, geen printer... NIKS... "

Ik begrijp dit niet zo goed, wil je nu zeggen dat printer, muis, etc ook niet meer werken?

ja dat bedoel ik.. vroeger wel hoor.. maar ja nu niet meer..

maar heb eens gezocht en er stond ergens haal alles uit je laptop (netwerk, internet, usb....) druk dan 5 keer op powertoets, steek alles terug in en druk 2 keer op start

na de volgende herstarting lukte alles...

of dit is gewoon heel veel geluk dat alles terug werkte, of die mega rare methode werkt..

maar het is dus opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.