Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

een vraagjee

kan je een batch verbogen maken waneer deze een bewerking bezig is?

dus als je één scrijft en je wil waneer deze open gamaakt word niet ziet dat de batch bewerkingen uitvoord=? dus dat je geen schempje ziet maar toch bezig is?

is er dar een comando voor? geef die een aub!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de uitvoering van die batch beheert via "geplande taken" (sheduled tasks) kan je instellen dat die "minimized" draait. Hij staat dan wel nog op de taakbalk.

Misschien kan je ook instellen dat hij op de achtergrond moet uit uitgevoerd worden, maar daar ben ik niet zeker van, en dan zie je het helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de uitvoering van die batch beheert via "geplande taken" (sheduled tasks) kan je instellen dat die "minimized" draait. Hij staat dan wel nog op de taakbalk.

Misschien kan je ook instellen dat hij op de achtergrond moet uit uitgevoerd worden, maar daar ben ik niet zeker van, en dan zie je het helemaal niet.

dus ik maak een script in batch en waneer de pc opstart word deze geopend maar ik wil niet dat je dat schermpje krijgt dat je hem niet ziet!!

dus een comando in de bat zelf, dat deze ge minimalizeerd word! automatich! en niet via taak planner ofzo gewoon onmidelijk!

merci!!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.