Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Wij hebben thuis sinds een paar dagen een laptop.

En nu wil ik dat deze laptop kan gebruikt worden met draadloos internet.

Maar ik heb al een paar pogingen gedaan om met mijn laptop binnen te geraken op mijn draadloos internet maar dat lukt niet gij zegt heel tijd dat ik een verkeerd pass geven .

Ik heb zo een modem/router die ik heb gratis gekregen bij belgacom tv

het is zo'n philips.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn settings moet zeggen voor alles in orde te krijgen ?

Alvast bedankt!

Gast symphony
Geplaatst:

Heb ook draadloos internet met een model van Philips, Asus stick met Belgacom. Heb al jaren problemen dat mijn verbinding steeds uitvalt. Er is reeds een technieker geweest maar problemen blijven bestaan.

Mijn lijn mag ik absoluut niet beveiligen (niet wep, wpa ) want dan geraak ik zelfs niet meer op internet.

Gisteren 3 personen aan de lijn gehad bij Belgacom. Resultaat:

mag mijn modem niet meer afzetten (ik deed dit wel altijd) gedurende een week en dan eens bijhouden wanneer ik er "uitvlieg".

Volgens een andere zou het kunnen liggen dat mijn modem stuk is???

Garantie is wel verlopen, dus nieuwe modem kopen, én als dan het probleem toch blijft?

Qua instellingen, ik krijg mijn internet op gang (lukt wel niet altijd)

- eerst modem afzetten

- bij je internetverbindingen op je draadloos gaan staan, rechts klikken en in internetprotocol mijn gegevens invullen, dus niet eigenhandig zoeken naar ip-adres

- modem weer opzetten én meestal geraak ik er dan weer in. (natuurlijk zonder beveiliging)

Ook op je asus-ikoontje klikken, survey en als je modem erbijstaat - hierop klikken en dan apply en ok.

als je dan op internet geraakt surf eens naar je ip-adres en dan kom je in een programma van je modem, dan krijg ik (af en toe) weer het scherm waar ik mijn gebruikersnaam en paswoord moet instellen.

Als het dit is wat je vroeg?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.