Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allemaal  ik heb een panassonic TV CX49DX600X  en het lukt mij niet om bijkomende apps (VRT max of VTM Go) te installeren

Is er iemand die mij hierbij kan helpen  ??

Alvast dank

Geplaatst:

Het model CX49DX600X  van Panasonic kom ik niet tegen op internet. Wel het model TX-49DX600. Heb jij een typfout gemaakt of heb ik niet goed genoeg gezocht op internet?

Als jouw tv-model van Panasonic inderdaad TX-49DX600 is, dan is het wel te verklaren waarom jij de apps voor VRT max of VTM Go niet kunt installeren. Die apps bestaan voor Android en voor iOS. Jouw tv draait echter op een ander besturingssysteem, namelijk Firefox OS: https://nl.wikipedia.org/wiki/Firefox_OS

Dat besturingssysteem wordt al heel lang niet meer bijgewerkt. In 2017 werd  het stopgezet. Je kunt er dus geen apps meer voor krijgen. En de app van VRT max voor Android zal niet werken op jouw tv, want die heeft immers niet Android als besturingssysteem.

Geplaatst:

Heb je digitale tv van Telenet of Proximus, dan hoef je die apps niet te installeren op je tv toestel.

Je kan het ook doen op je tv-box (decoder)

De tv-app van VRT MAX installeren op je Telenettoestel? Zo doe je dat!

1. Gebruik je afstandsbediening om het beginscherm te openen. Dat doe je door op de home-knop te drukken. Je kan de home-knop herkennen aan het icoontje dat op een huisje lijkt.
  2. Klik bovenaan het scherm op apps.
  3. Kies VRT MAX.
  4. Open de app en meld je aan. Weet je niet hoe dit moet? Volg deze stappen.

De tv-app van VRT MAX installeren op je Proximustoestel? Zo doe je dat!

1. Gebruik je afstandsbediening om het beginscherm te openen. Dat doe je door op de home-knop te drukken. Je kan de home-knop herkennen aan het icoontje dat op een huisje lijkt.
  2. Klik bovenaan het scherm op ‘apps’
  3. Selecteer bij apps de Google Play Store
  4. Klik rechtsboven op het vergrootglas om te zoeken naar VRT MAX.
  5. Klik op de VRT MAX app en daarna op ‘install’ of ‘installeren’.
  6. Als je terugkeert naar het beginscherm door op de home-knop te duwen, zal de app tussen de andere apps staan, onder het tabblad ‘apps’.
  7. Open de app en meld je aan. Weet je niet hoe dit moet? Volg deze stappen.

Voor VTM Go vermoed ik dat het gelijkaardig zal zijn.

Succes.

Geplaatst:

Heb Proximus  en inderdaad via zowel via firefox als play  kom ik aan de app  maar deze word niet geinstaleerd  

als ik op installeren  gebeurt niets

mocht iemand  een oplossing weten ik hoor het graag

20250402_120642[1].jpg

20250402_120256[1].jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.