Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe vaak heb ik al niet op forums gelezen dat je de CCleaner moet vermijden: „De eigen schijfopruimer van Windows is goed genoeg!“, wordt er dan gezegd.

Nou, bij mij is het al maanden zo dat deze Windows schijfopruimer langdurig aan het ploeteren is en daarna is er precies evenveel om op te ruimen als daarvoor.

Ik wil met name steeds de Windows update resten opruimen.

Is daar een alternatieve manier voor?

Geplaatst:

Hallo,

Voor mensen die enige kennis van "clean tools" hebben kun deze gerust gebruiken, alleen gaat het om welke opties.

Neem "CCleaner", de optie Aangepast opschonen deze kan je gebruiken, maar lees eerst door wat het opschoont.

B.v. het ruimt ook de wachtwoorden  die zijn ingevuld, waardoor je je weer bij bepaalde sites, proramma's enz weer opnieuw moet aamelden

dit vinden vele vervelend.

Dus ja hoever ga je met opschonen, dit is voor iedereen anders. Maar weet je wat je doet kan je deze optie gebruiken.

Maar de optie Register cleanen (en dit geld voor alle reg cleaners) adviseeer ik om niet zo maar meer te gebruiken want hiermee sloopt je Windows.

Geplaatst:

Wat CCleaner betreft:

Aangepast opruimen gebruik ik al zolang als het bestaat. Nog nooit één probleem.

Registeropruiming, alles aangevinkt, idem dito: nog nooit één probleem.

Waar het mij om gaat is het opruimen van Windows Update resten, want dat zie ik niet in de CCleaner.

Geplaatst:
1 uur geleden, Leono zei:

Registeropruiming, alles aangevinkt, iem dito: nog nooit één probleem.

Wees blij, want vele hebben hierdoor al vele problemen ondervonden.

1 uur geleden, Leono zei:

Waar het mij om gaat is het opruimen van Windows Update resten, want dat zie ik niet in de CCleaner.

Alleen via de standaard stappen https://www-minitool-com.translate.goog/news/clear-windows-update-cache.html?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=rq

Geplaatst:

Hel ledigen van de map 'Software Distribution' (Methode 1) heeft geen enkel effect opgeleverd: alle te reinigen onderdelen blijven staan nadat de schijfopruimer „aan het werk“ is geweest. Dat is dus het probleem.

Zie alstublieft de afbeelding.

Schijfopruimer.JPG

Geplaatst:
2 minuten geleden, Passer zei:

Je beseft toch wel dat het hier maar om 300mb gaat ?

Jazeker, Passer.

Toen ik nog op het internet aan het zoeken was, voorafgaande aan deze hulpkreet hier, kwam ik medeslachtoffers tegen bij wie het om 190 MB updateresten ging.

Het is toch vreemd dat die schijfopruimer langdurig aan het werk is en dan is er helemaal niets veranderd. In totaal gaat het trouwens om 829 MB.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.