Ga naar inhoud

niet altijd opstarten vista

Aanbevolen berichten

Hallo, soms start mijn pc correct op soms zijn krijg ik de vermelding dat ik moet opstarten via mijn cd.Als ik dat doe krijg ik bij hersteldetails het volgende te zien.Deze opstartopties worden toegevoegd

Naam;Windows Vista Home Premium (hersteld)

Pad:Windows

Windows-apparaat: partite=c:(50000MB)

Herstellen en opnieuw opstarten.

Hoe komt het dat die herstelling telkens opnieuw moet gebeuren?Ik heb het eens genoteerd en er is geen patroon te zien niet om de zoveel dagen niet na x-aantal keren opstarten Heeft er iemand een aanwijzing?Bij voorbaat dank.Ik hoop dat er in mijn bericht geen smileys te zien zijn want bij kontrole van mijn bericht zat er een :D tussen.Mijn pc leidt een eigen leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

copy/paste

Steek je Windows CD in de CD-drive. Start nu je computer opnieuw op. Als het goed is zal hij nu vanaf de CD opstarten. Laat hem even uitratelen en druk op R. Je zult nu in een DOS achtige omgeving komen, toets daar CHKDSK /r in (hiermee wordt je harde schijf gecontroleerd en worden eventuele fouten hersteld), druk dan op ENTER en daarna voeg je fixboot C: in (hiermee wordt je bootsector hersteld) en druk op ENTER. Verwijder dan de CD uit je drive en start je computer opnieuw op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.