Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Zoals ik in een vorig topic had geschreven, Ik had dus een nieuwe pc gekocht en er stonden al programma's op zoals Nero, Norman anti virus, Microsoft Powerpoint 2007, Adobe, Flash Player, en nog een paar dingenb die ik niet ken... Is het niet beter dat ik een paar dingen wis? AJa en nog een vraagje er stond zelfs zoiets van da ik de nieuwe msn moets downloaden, maar heb hem niet gedownload( en heb dan de 7.5. gedownload maar ik krijg iedere keer een melding van dat dit een oudere versie is van msn en dat het niet gaat om me in te loggen). Terwijl de nieuwe msn er zelfs niet opstaat op mijn pc. Wat kan ik doen? Want ik wil die nieuwe msn niet omdat hij al 131mb bevat staat er en das wel wat veel vind ik. Hopelijk kunnen jullie er wat aan uit aan de uitleg. Dank u.

Geplaatst:

Zoals gezegd in het andere topic:

" Dat is iets dat je zelf mag kiezen.

Nero is voor cd/dvd'tjes te branden.

Adobe Reader zijn voor bepaalde documenten te lezen. (dat is gratis)

Norman anti-virus, spreekt voor zich dat zorgt ervoor dat je computer virus vrij blijft. Als dit een demo is kan je dit misschien wissen en Avast Anti Virus installeren dit is gratis. "

Nero en Adobe Reader kan je gerust wissen zonder problemen.

De Flash player zou ik niet verwijderen.

Powerpoint kan je wissen als je weet dat je dit toch niet gebruikt.

Wat is je Norman anti virus, ik bedoel is het een volledige versie of niet?

Als het een volledige versie is laat dat dan maar staan. Is het een demo dan kan je deze wissen en een gratis anti virus programma downloaden. Dit kan je vinden op dit forum bij "Downloads"

Ik raad je aan, om je MSN te wissen. En vervolgens een nieuwe msn installeer op: Messenger - Windows Live

Geplaatst:
Hey,

Zoals ik in een vorig topic had geschreven, Ik had dus een nieuwe pc gekocht en er stonden al programma's op zoals Nero, Norman anti virus, Microsoft Powerpoint 2007, Adobe, Flash Player, en nog een paar dingenb die ik niet ken... Is het niet beter dat ik een paar dingen wis? AJa en nog een vraagje er stond zelfs zoiets van da ik de nieuwe msn moets downloaden, maar heb hem niet gedownload( en heb dan de 7.5. gedownload maar ik krijg iedere keer een melding van dat dit een oudere versie is van msn en dat het niet gaat om me in te loggen). Terwijl de nieuwe msn er zelfs niet opstaat op mijn pc. Wat kan ik doen? Want ik wil die nieuwe msn niet omdat hij al 131mb bevat staat er en das wel wat veel vind ik. Hopelijk kunnen jullie er wat aan uit aan de uitleg. Dank u.

halo

ewel als je al die pogramma's nooit gebruikt of nooit zal gebruiken zou ik ze weg doen!! want waarschijnlijk zijn het testversies die op een bepaalde tijd niet meer werken en dan zul je een code moeten kopen voor ze weer te laten weerken! en met u msn moet je hier naar toe:Essentials - Windows Live

je dawnloooood het en uitvooren en zo van die dingen

en dan word de instalatie voorberijd en nadien kan je alerlij programma's mee installeren en je vingt alles uit behalve messenger en dan heb je de nieuwste messenger en die neemt niet veel plaats op je schijf en instaleer dan verder...

sory voor de schrijffouten :-)

Geplaatst:
Wil niet vervelen doen hoor, maar die link stond er al eerder :rofl:

ja das mogelijk maar toen ik begon te tijpen was ik de eerste die je hulp bood en degeen die snellr typte heeft de link er eerst kunnen bij zetten!!!:ciao:

Geplaatst:
ja das mogelijk maar toen ik begon te tijpen was ik de eerste die je hulp bood en degeen die snellr typte heeft de link er eerst kunnen bij zetten!!!:ciao:

Met een 10 min tijdverschil, okay... No cemment

Geplaatst:

De gebruiker Testje werd gebanned wegens ongepast taalgebruik tegenover andere leden. Tjoepke, probeer het ook hoffelijk te houden aub ! Zo vermijden we een dergelijk discussie in de toekomst.

Karel

Geplaatst:

Dank u he voor die link! Heb dus die msn gedowload en het gaat, en is niet zo veel mb.:-) Groetjes. Dit is echt een leuke en leerzame site voor mensen zoals ik die nie veel van pc's kennen. haha.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.