Ga naar inhoud

internetprobleem (alcatel software)

jean22

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb sinds deze week draadloos internet van Belgacom op mijn Windows XP

Ik krijg verbinding en deze is uitstekend, maar toch geraak ik niet op internet.

Ik krijg steeds een foutmelding dat ik een inbelverbinding dien te maken.

Voor draadloos internet had ik immers een ADSL-lijn met een Alcatel Speedtouch modem.

Als ik deze software tracht te verwijderen krijg ik steeds een onherstelbare fout waardoor de software niet van mijn pc geraakt.

Ligt het aan deze software dat ik niet op internet geraak?

En hoe krijg ik deze software van mijn pc?

Alvast bedankt

Jean

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal moet je enkel de inloggegevens aanpassen. Gebruikersnaam en paswoord van je vorige provider vervangen door deze van Belgacom.

Aan de software van de modem hoef je niks te wijzigen en zeker niet te wissen want dan gaat je modem niet meer werken. Bij problemen kan je eventueel de software (modem drivers) opnieuw installeren of updaten naar de nieuwste versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kans is groot, indien je met een ADSL modem werkte, dat je Internet Explorer, of welk programma dan ook dat verbinding nodig heeft met internet, via die login gegevens wil gaan.

Beste manier om dit even na te gaan is:

Internet Explorer

Extra

Internet Opties

Verbindingen

Nooit een verbinding kiezen aanvinken

Toepassen

Internet Explorer opnieuw opstarten.

Hopelijk lukt het hiermee.

mvg

m4TTi

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.