Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik had een vraagje hoe kan ik foto,s belijken met windows vista die reeds op cd zijn geplaats wat moet ik ervoor gebruiken ik kan mijn map openen maar hij toont ze niet in diavoorstelling wat staat er mij te doen mag ik bedanken op voorhand voor de eventuele uitleg!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

Als je Windows Fotogalerie gebruikt : Je kunt 1 foto dubbelklikken, en dan wordt deze met Fotogalerie geopend. Onderin kun je naar de volgende foto en naar de vorige foto d.m.v. knoppen. In het midden zit een vierkant , en als je op deze drukt zul je de diashow starten.

Ik heb even een bijlage als voorbeeld toegevoegd, en de knop die ik bedoel staat omcirkeld.

post-926-1417703823,9479_thumb.jpg

Geplaatst:

ik ben heel tevreden met deze uitleg zal ik zeker proberen van harte bedankt hoor ik zal het ook eens proberen op mijn vaste pc maar deze draait op windows xp????,

alvast hartelijk bedankt en tot de volgend keer mischien groetjes uit de vlaanderen..

Geplaatst:

zo darthia hier ben ik al terug bedankt voor de uitleg en het is gelukt hoor ik ben tevreden maar ik had nog een vraagje ik heb ook veel films van mijn reizen naar vele landen vroeger maar die staan op dvd opgenomen met een dvd recorder zou ik die ook eventueel kunnen bekijken????? ik zou een heel tevreden man zijn zo sorry voor het storen maar ik ben blij met uw hulp bedankt alvast nogmaals!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

oei. even denken. DVDrecorder... is het dan niet dat je het AUDIO_TS, en het VIDEO_TS gedeelte kunt bekijken? ( De dvd via Deze Computer rechtsklikken, en dan Verkennen).

In het VIDEO_TS gedeelte staat je film zelf ! Deze kun je afspelen via Windows Media Player.

Als er nog iets te onduidelijk is, hoor ik het graag.

Geplaatst:

wat is dat vlug zeg maar helaas het lukt niet ik doe wat u zegt maar er gaat niets open ik klik op verkennen maar hij toont een blanco blad mischien is het niet mogelijk om video,s te bekijken ik zal verder moeten zoeken zeker spijtig maar bedankt uit het natte vlaanderen het regent pijpestelen!!!!!!!!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.