Ga naar inhoud

e-mail adress op msn

Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben zonet aangemeld op msn (als gewoonlijk) en ik krijg een bericht binnen van een nieuwe contactpersoon die mij bekend voorkomde.dus ik die persoon toegevoegd derict daarna krijg ik dit bericht binnen van die persoon: "hey, Age/Location? ".Ik dacht in men eigen dit is niet heel erg normaal en toen kwam dit "hey whats up babe, U got a webcam? finally someone adds me, I am soo today for some reason lol"

nu was de emmer volgelopen en het deze contactpersoon geblokeerd zo dat ik dit e-mail adres nog heb.

zou ik dit e-mail adres ergens kunnen aangeven???

grtzz.. nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat waarschijnlijk niet veel uitmaken. Hij/zij heeft tenslotte enkel maar een aantal berichtjes gestuurd én je hebt deze persoon zelf toegevoegd.

Je kan best dergelijke verzoeken best gewoon weigeren, tenzij je echt zeker bent dat je die persoon kent. Desnoods stuur je eerst een e-mail.

Heb je nog last van andere problemen, want voor je het weet, zit je ook met rommel op je pc na zo'n gesprek.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.