Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vrienden,

Gisteren werd ik onmiddellijk geholpen bij het terugvinden van microsoft outlook na de "opkuis". Tevreden over het resultaat en vertrouwend op de goede begeleiding, heb ik daarna ook de mij voorgestelde volgende stappen uitgevoerd, onder meer het laden van een antivirusprogramma. Plots kreeg ik zwart beeld, de melding van schijfcontrole ( FAT 32), opstarten van windows, melding van onherstelbare fout, opnieuw opstarten enz...

Er is allicht een probleem ontstaan met telent internet security pack.

Op een bepaald moment heb ik zelfs een schel geluid gehoord met een zwart scherm. Er blijven me twee mogelijkheden: de laptop uit te zetten en opstarten via Functietoets 8, waar ik een prachtig overzicht krijg van heel wat, maar waar ik niets van begrijp, niets aan verander en exit ga.

Dit wordt iets moeilijker nu veronderstel ik. Thans werk ik met mijn pc.

Help, wat nu?

Met dank,

Marc M.

Sint-Niklaas:confused:

Geplaatst:

Neen, spijtig genoeg is het dat beeld niet. Ik krijg twee beelden:

Schijfcontrole FAT 32

windowsvolume 320D-180 E

eerste cluster is ongeldig

....x% ...

\program files\telenet interneet securety pack\backweb\36382

onherstelbare fout in map\Documents and settings\Marc Maertens\local settings ...

Het tweede beeld springt rap weg

Als hij WINDOWS XP laadt (en er mee klaar is) springt hij weer op een ander veld (tweede beeld)

<windows starten met ingedrukte F8 geeft me een reeks gegeven die ik eventueel kan veranderen (heb ik niet gedaan).

Ik dacht dat ik met F8 de gemogelijkheid zou hebben om Windows ( in een bepaalde mode op te starten). Blijkbaar is het iets ernstigs.

Met dank voor eventueel verdere begeleiding,

Marc M.

Geplaatst:

als u de windows cd nog hebt, opstarten vanaf de cd en dan een systeemherstel uitvoeren;

dan zet hij je pc terug zoals het voor het probleem was, en zou het moeten opgelost zijn

Geplaatst:

sorry, het is niet de Windows XP maar de Dell CD's. Op de Dell Cd's reageert de laptop niet: hij draait rustig verder, ...schijfcontrole, opstarten en terug ...

Ik zoek de Windows XP Cd. Zou er anders nog een oplossing zijn?

Geplaatst:

beste,

hebt u nog een handleiding van je pc ergens?

normaal zou daar moeten het volgende instaan

maker moederbord: (msi,abit,....)

en producent bios (american unlt.; amibios;...)

kun je die gegevens hier even posten?

dank

(als je geen handleiding hebt, zet dat ook hier, dan zul je ff een klein programma'tje moeten installeren ;) )

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.