Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey Marc,

sorry dat ik nog niet had geageerd op uw bericht, was even bezig met onderhoud aan de site.

Probeer even het volgende:

start de pc op, net voordat je dat logo ziet van windows, drukt u op F8. Kies: Laatst bekende configuratie terugzetten

Dit kan alvast helpen, belangrijk is dus dat je op het juiste moment op f8 drukt anders ziet u het scherm niet, even proberen dus

karel

Geplaatst:

In de bijhorende woordenlijst is er geen sprake van "recovery", soms een synoniem? Alle andere oplossingen die ik lees gaan er van uit dat je wel in Windows zit en er zich een probleem voordoet.

Hoe kan ik een programma'tje installeren?

Geplaatst:

Beste Karel, het is me gelukt op het juiste moment F8 in te drukken, heb de laatste conf. die lukte gekozen, moest dan windows XP aanduiden en daarna is hij begonnen aan een schijfcontrole (zoals vroeger) hopelijk blijft hij nu stilstaan bij Windows. En ja; hij start bij het AVG- programma dat ik aan het gebruiken was, toen het probleem ontstond. Het programma is succesvol geïnstalleerd en ik moet aandacht schenken aan de "rode" items omdat ze zich in een "error state" bevinden. Doe ik next, of ga ik uit het AVG- programma. (was blijkbaar wel de oorzaak ...)

Graag een antwoordje en een dikke merci aan Karel en iedereen die me geholpen heeft!

Gr. Marc

Geplaatst:

mooi zo :-)

nu is de vraag wat die errors zijn bij avg, vermoedelijk gewoon een complete systeemscan en updates en dat kan geen kwaad op die te fixen.

Start zometeen even je opnieuw op ook zo ben je zeker dat het niet herhaald

karel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.